کد خبر 1249021
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری لیدرها و عوامل حوادث دیشب الیگودرز خبر داد و به تشریح سناریوسازی و راه‌بندان عوامل این ناآرامی‌ها با اسلحه ساچمه زنی پرداخت.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی گلالی پیرامون حوادث شب گذشته شهرستان الیگودرز اظهار داشت: شب گذشته ابتدا تعدادی از افراد اقدام به راه بندان جاده کمربندی الیگودرز کرده و سپس به سمت خودروهای عبوری سنگ پرانی و در عبور و مرور مردم ایجاد مشکل می‌کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال این اتفاقات فرمانده انتظامی شهرستان ورود می‌کند، تصریح کرد: افراد مذکور با سناریوی از قبل طراحی شده اقدام به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی و مردم می‌کنند.

یک کشته و ۷ مجروح

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه سلاح افراد مسلح در این حادثه «ساچمه زن» بوده است، افزود: به دنبال این حوادث ۷ نفر مجروح شده‌اند و یک نفر هم کشته شده است.

سرهنگ گلالی با اشاره به اینکه تعدادی از عاملان این ناآرامی‌ها را دستگیر کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: لیدرها و عاملان این حادثه دستگیر شده است.

سناریو از قبل برنامه‌ریزی شده بود

وی با بیان اینکه قطع به یقین طراحی این سناریو از قبل بوده و برنامه‌ریزی شده بوده است و در این رابطه شک نداریم، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در شهر الیگودرز نیست، سناریوسازی این افراد به گونه‌ای بوده که شب باشد و از تاریکی استفاده و کشته سازی کنند.

سرهنگ گلالی در مورد هویت فرد جان‌باخته حادثه شب گذشته، ضمن رد تیراندازی از سوی پلیس به مردم، گفت: فرد کشته شده نیز با پلیس همراه بوده و خانواده وی نیز به این امر اذعان دارند.

شلیک به نیروهای پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان در مورد تیراندازی به نیروهای انتظامی هم افزود: تعدادی از نیروهای پلیس نیز به دلیل سنگ پرانی افراد مجروح شده‌اند و همچنین یک تا دو نفر از مأموران نیز ساچمه خورده‌اند و شواهد حاکی از آن است که به سپرهای مأموران پلیس ساچمه‌های بسیاری اصابت کرده است.

سرهنگ گلالی یادآور شد: الان آمادگی پلیس ۱۰۰ درصد است و مشکل خاصی نداریم و ان‌شاءالله دیگر مشکلی در شهر الیگودرز پیش نخواهد آمد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    20 2
    باید چوب از آستین لیدرها و عوامل اصلی رد کرد تا بدونن این آرامشی که الآن داریم ثمره خون صدها هزار شهیده، و نه حاصل نوکری آمریکا و اذنابش،ننگ برشما که گوش بزنگ شبکه فاسد آل سقوط شیر دهین.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    8 2
    درجا اعدامشان کنید، البته قبلش اسلاحتلبان را اعدام کنید
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    17 1
    این خبر خوبیه...کاش در خوزستان هم همینطور بتوانند لیدر های ضد انقلاب رو بگیرند
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    5 1
    در این ملکت سلاح عشایر هم باید ممنوع شود
  • عباس IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 1
    اینها کی هستند چرا هیچوق گیر نمی افتند یا اگه هم دستگیر میشن اسمی ازشون نیست
  • رابین هود IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    3 1
    پولهایی که جهانگیری برای چنین روزهایی قایم کرده دارد با مهندسی بیرون میاد. سوال اینجاست اگه کسی معترضه خوب اول باید شعار بده که مردم متوجه بشن چی میخواد .اما به اینها در کجای دنیا اعتراض گفته میشود.که اول اسلحه در میارند .اگه اعتراض به دولت روحانی خوب الان نمیگویم ۸ میگم ۵ ساله دارد ظلم آشکار میکنه تا حالا اینا یعنی معترضین مسلح کجا بودند.چرا این آخره پیدا شون شد . بعد بفرمایید الیگودرز خودش از سرچشمه های کارون و دز است .مشکل آب که ندارند پس برا چی اعتراض کردن به مشکل کم آبی خوزستان؟.. .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس