اصلاح طلبان

"کاسبان تهرانی اعتراضات خوزستان" افرادی هستند که طی روزهای گذشته و در حواشی حوادث خوزستان از سایه بیرون آمدند و مردم آنها را شناختند.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

کاسبان تهرانی اعتراضات خوزستان را بشناسید

توییت مسئول حوادث خوزستان/ آقایی: اصلاح‌طلبان از حاکمیت خارج شوند و به معترضین بپیوندند!

ماجرای کم‌آبی اخیر خوزستان و حواشی تند آن البته فقط محدود به چند منطقه در خوزستان نبود و کاسبانی هم در تهران داشت!

کاسبانی که ضروریست مردم ایران و حتی دردمندان عزیز خوزستانی آنها را از نزدیک بشناسند و متوجه جهت حرکت این افراد و هدف تند آن باشند.

در این زمینه می‌توان به اظهارات حمیدرضا جلایی‌پور از فعالان ستادی اصلاح‌طلب اشاره کرد که در جمله‌ای عجیب گفته بود:

"مشکلات امروز خوزستان یک نمونه «قابل رویت» است و غفلت‌ها ادامه یابد، می‌تواند فردا مشکل همه ایران باشد! "[1]

عبدا... رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات و از دستگیرشدگان فتنه 88 هم به تازگی در یک رشته توییت در همین رابطه نوشت:

"پیام عدم مشارکت بیش از ۵۰ درصد مردم در انتخابات و پیام اعتراضات مسالمت‌آمیز اخیر مردم خوزستان یکی است: نظام سیاستگذاری کلان و خرد، روش های سیاستگزاری و نظام مدیریتی کشور ناکارآمد است. و خواسته‌های مردم را برآورده نمی‌کند. "

سعید حجاریان، تئوریسین اغتشاش که قبلا از اغتشاش در جنوب تا شمال تهران گفته بود نیز در اشاره به حوادث خوزستان با یک توییت نوشته است:

"ممّد! کاش بودی و می‌دیدی… در جنگ هشت‌ساله خوزستانی‌ها بر سر خاک مقابل گلوله‌های روبرو ایستادند اما الان بر سر آب به گلوله‌های پشت‌سر فکر می‌کنند. با سرنوشت خوزستان بازی نکنید"!

*مردم و خواص کشور بایستی متوجه باشند که نمایش جزع و فزع این آقایان به بهانه مشکل خوزستان، به دلیل ناکارآمدی دولتی است که همین افراد در دامن رأی مردم گذاشتند. اما این آقایان، امروز به جای عذرخواهی، به جای پذیرش مسئولیت و به جای توصیه به مردم برای حل مشکل از طرقی غیر از اعتراض خیابانی؛ مشغول پاشیدن بنزین بر ناراحتی به حق مردم خوزستان هستند.

در گام بعدی نیز بایستی متوجه تقلای آشکار برای کشاندن این اعتراضات به اقصی‌نقاط کشور و تکرار مدل اغتشاش 96 (تسری اغتشاش از مشهد به تهران) نیز بود.

چه اینکه با یک نگاه تحلیلی به سادگی می‌توان، فهمید وقتی کسی می‌گوید این مسئله بحث فردای ایران است، ساختار نظام مدیریتی کشور ناکارآمد است و یا به دروغ از به گلوله بستن مردم می‌گوید و قصد تکرار اباطیل مربوط به فتنه کوی دانشگاه را دارد؛ تمام این مقولات یعنی همان تقلا برای فراگیر کردن اغتشاش.

آرزویی تحت عنوان "فتنه اقتصادی" که رجال هست سخت اصلاحات 11 سالی هست به دنبالش هستند تا بتوانند مردم را به بهانه مشکلات اقتصادی و معیشتی به خیابان بکشانند و کار نظام را تمام کنند.

آرزویی شوم که در پرتو عدم رصد دقیق از سوی خواص کشور، توانسته گستره تهدید خود را وسیع کند. به حدی که در جریان رخداد مشابه در آبان 98 شاهد بودیم که همین رجال اشاره شده از باقی بودن حکایت اغتشاشات آبان و پیش‌لرزه بودن اغتشاشات آبانی حرف زدند.

بصیرت افزایی در عرصه افکار عمومی نسبت به توطئه دشمن و دنباله‌های داخلی آن، طرح دقیق مشکلات و بیان راهکارهای معقول آن و تأکید بر راه‌حل‌هایی مثل اقدامات جهادی، رأی خوب، مدارا و اعتراض قانونی؛ نوشداروی لازم برای توطئه اشاره شده است.

***

فعال فتنه 88 تأکید کرد:

اصلاح‌طلبان از حاکمیت خارج شوند و به معترضین بپیوندند!

توییت مسئول حوادث خوزستان/ آقایی: اصلاح‌طلبان از حاکمیت خارج شوند و به معترضین بپیوندند!

هدایت‌ا... آقایی، فعال چپ و از دستگیرشدگان فتنه 88 در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا پیرامون وضعیت کنونی جریان اصلاحات گفته است: برخی اصلاح‌طلبان همیشه این تفکر را داشتند که اگر به هر شکلی در حکومت جا پا داشته باشند، می‌توانند در آنجا اصلاحات خودشان را اجرا کنند اما در این انتخابات به اعتقاد من سرها به سنگ خورد؛ یعنی این بیداری در جبهه اصلاحات حداقل برای بخشی از بدنه این جریان و تصمیم‌گیران این هوشیاری و بیداری را ایجاد کرد که باید با مردم حرکت کنند.

او در عین حال تصریح می‌کند:

"تصمیم‌گیران در جریان اصلاحات در خصوص حرکت‌های اعتراضی به هیچ عنوان نباید در داخل حاکمیت با چند سخنرانی، تذکر، در نطق‌های پیش از دستور و مصاحبه‌ها  مطالبی را عنوان کنند بلکه باید به داخل مردم بیایند و حرف‌های آن را با پشتوانه خودشان به گوش تصمیم‌گیران و کسانی که سیاست‌گذار هستند، برسانند."[2]

*بخش دوم اظهارات آقایی به نحوی کاملا آشکار مشغول ارائه این راهبرد به چپ‌های تحریمی (همان تحریم‌کنندگان انتخابات) است که هنگام رؤیت حرکت‌های اعتراضی (مثل ماجرای چند شهر خوزستان!)، هرگز به نفع حاکمیت موضع‌گیری نکنید بلکه داخل مردم (بخوانید مسلحین پنهان شده میان معترضان!) بیایید و حرف‌هایی را با مسمّای تسرّی دادن اغتشاشات مطرح کنید.

البته از چپ‌های تحریمی و کسانی که با تحریم انتخابات 1400 رسما علیه مردم و حاکمیت شوریده‌اند؛ شنیدن این حرف‌ها عجیب نیست!

بلکه عجیب آنجاست که ریشه مشکلات خوزستان که ناشی از ناکارآمدی دولت آقای روحانی و تمنای این قبیل افراد برای اغتشاش؛ رصد نشود و کسی آنها را به مردم نگوید.

چپ‌های ستادی همانطور که در منویات آقایی دیدیم؛ قصد دارند گزینه "پیگیری عقلانی حل مشکلات" را از دسترس مردم به جان آمده از ناکارآمدی‌های دولت آقای روحانی دور کنند و آدرس خیابان را به آنها نشان بدهند.

و در نتیجه هم بدیهیست که جز کشته شدن بیگناهان، به تأخیر افتادن حل مشکلات، عدم رفع اساسی مشکل و از دست رفتن امنیت مردم هیچ دستاوردی حاصل نخواهد شد! (بماند که هرکس بر ریختن بنزین بر اعتراضات مردم اصرار می‌کند هدف براندازی نظام را در سر دارد!)

***

چرا ماجرای آن 100 روز را نمی‌گویید؟

توییت مسئول حوادث خوزستان

توییت مسئول حوادث خوزستان/ آقایی: اصلاح‌طلبان از حاکمیت خارج شوند و به معترضین بپیوندند!

"مصطفی تاجزاده" فعال اصلاح‌طلب و کسی که گفت اغتشاشات آبان 98 با خشونت بیشتری تکرار خواهد شد؛ اخیراً در یک توییت با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب پیرامون مشکلات خوزستان؛ نوشت:

"حالا که مردم ناراحتیشان را بروز دادند و اظهار کردند، هیچ گله‌ای نمی‌شود از مردم داشت. " رهبر در سخنان امروز خود حق اعتراض مردم خوزستان در روزهای اخیر را به‌رسمیت شناخت. حال باید روشن شود چه کسی مسئول و پاسخگوی خون‌های ریخته‌شده تا امروز است؟

*مسئول و پاسخگوی خون رزمندگان مظلوم ناجا و چند شهروندی که با تیر منافقین در اغتشاشات خوزستان کشته شدند؛ خیلی وقت است که مشخص شده و به نظر می‌رسد آقای تاجزاده دست را پیش گرفته‌اند که پس نخورند!

مسئول این قضایا کسی نیست جز شخص آقای تاجزاده و دوستان ستادی ایشان که یک گزینه ناکارآمد را در دو انتخابات 92 و 96 در دامن رأی مردم گذاشتند.

گزینه‌ای که مدیرانش بعضا می‌گفتند تا شیشلیک نخوریم نمی‌توانیم کار کنیم... و پس از فتنه اقتصادی آبان 98 نیز مستانه نوشتند: "حکایت همچنان باقیست..."!

اکنون آیا روا نیست که با این سابقه نتیجه بگیریم آقای تاجزاده و دوستان ایشان که سال‌هاست به دنبال ایجاد فتنه اقتصادی هستند؛ هم‌اکنون برای کم‌آبی و حوادث خوزستان عزیز سجده شکر! به جا می‌آورند!؟

اما مسئله به همینجا منوط نیست...

تاجزاده و امثال تاجزاده طی 11 سال گذشته در بحث "سیاه‌نمایی" و کتمان خدمات و توانمندی‌های نظام اسلامی در مقابل مردم نیز فجایع بزرگی را رقم زدند.

چه اینکه همین افراد هستند که به مردم عزیز خوزستان نمی‌گویند جمهوری اسلامی که در دوران جنگ توانست 100 کیلومتر ریل راه‌آهن را طی 100 روز در خوزستان بسازد؛ طبیعتا برای یک لوله‌گذاری ساده به منظور آبرسانی به مناطق کم‌آب خوزستان هیچ مشکلی ندارد... البته اگر برخی مدیران شیشلیک‌خور و هواخواه اغتشاش که توسط اصلاح‌طلبان روی کارآمده‌اند، بگذارند...

آیا بدیهی نیست که می‌توان به جای پاشیدن بنزین بر اغتشاشات خوزستان؛ از این توانمندی‌های بزرگ به مردم گفت و با پیگیری‌های مدنی برای رفع مشکل مردم از طرق مختلف از جمله کار جهادی اقدام عاجل کرد!؟

****

1_ https://etemadonline.com/content/506243

2_ https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1106264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 63
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • SE ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    51 2
    اصلاحات جماعت خود مسبب اوضاع امروز کشور است
    • سوخته IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      21 1
      مشرق باز هم که عکس این .... داخلی را گذاشتی و حال ما را خراب کردی
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      10 1
      اصلاح طلبان به صف معترضین به خود پیوستند. پت و مت های اصلاح طلب.
  • محمدایوب IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    23 1
    اسلاح طلبان که زیر باد کولر درجوار خانم وبچه. توییت میزنی مرد باشید بیایید تومردم. مرد نیستید نیایید. شما فقط در خانه مردید. مردی ومردانگی آتان را با حرفتان هم ثابت کنید به میان مردم بیایید
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    22 1
    فانون برای کی هست. کی بایدبزنه تو دهن این ها .هرچه برخورد نشود جری ترمیشوند
  • علی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    18 0
    اصلاح طلبان بازخواست شوند. 8سال فریب ووعده ودروغ وریا ونیرنگ ونفاق واختلاس و رانتخواری نباید بی مجازات بماند. اللهم العنهم جمیعاوعذبهم عذابا الیما بحق محمدوآل محمد. اللهم العنهم جمیعاوعذبهم عذابا الیما بحق محمدوآل محمد. اللهم عجل لولیک الفرج، اللهم عجل لولیک الفرج مشرق جان داداش!!!! سانسور نکن تا همه بدانند مردم چه نفرتی از اصلاح طلبان دارند.
  • علی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    6 0
    چقدر وقیحند این کاسبکاران رانتخوار،فرصت طلبان دودوزه ....،کم کاران شعاردهنده ایجاد کنند وضع موجود.....
  • فرشته IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 1
    وقتی در کشور، مسئول به راحتی بیت المال را حیف و میل می کند و از پستی به پست دیگر منتقل می شود و به کسی هم پاسخگو نیست و البته جایی هم برای پاسخگو کردن مسئولین وجود ندارد، فکر می کنید واکنش مردم در برابر بی عدالتی چه خواهد بود؟ چرا بعد از هر اغتشاش رد پای آن را در توئیت های آقای فلان و بهمان جستجو می کنید؟
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    14 0
    افسادطلبان سالهاست نقش داعش را در سیاست ایران بازی می کنند فقط گویا ظاهراً هنوز برعلیه مردم و کشور اسلحه بدست نگرفتند
  • محمد IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    15 0
    خدا لعنت کنه جماعت غربزده و همیشه طلبکار..... این جماعت که به هر بهانه ای نوکری خودشون را به غرب ثابت کردند، چه در انتخابات پیروز بشن و چه شکست بخورند فتنه می کنند، خدا شرشان را از سر مردم کوتاه کنه
  • سید IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    18 1
    هرگاه و هرجا سخن از خیانت و خباثت هست نام اصلاح طلبان تهوع آور می درخشد!!!
    • امیرو IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      11 0
      احسنت
    • علی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      4 0
      دقیقا
  • سید IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    8 0
    باید به اصلاح طلبان تهوع آور یادآور شد بوی داغ کردن ... را با بوی کباب گوشت بره اشتباه گرفته اند!
  • . IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    11 0
    اصلاح طلبان فاسد ساکت شوند
  • FI ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 0
    که چی؟ یعنی تا به حال کسی نمیدانسته که چه کسانی مسببین مشکلات هستند؟ مسئله وقتی ارزش پیدا میکنه که بعد از اتمام مسعولیت این مسعولین و مدیران نا کارامد, همه بازخواست شوند.
  • DE ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    7 0
    اگه به تاریخ نگاه کنیم میبینیم که در حال تکرار شدنه. بعد از سالها فساد گسترده، چپاول و دست درازی اطرافیان و بستگان خلیفه سوم به بیت المال و بدنبال اون اعتراضات مکرر مسالمت آمیز مردم، فردی انقلابی بر سر کار اومد. اما همان دوستان خلیفه سوم که باعث و بانی تمام مشکلات بودند، شورش و آشوب داخلی و ۳ جنگ متوالی رو به علی ع تحمیل کردند. طوری که عملا تمام وقتش رو درگیر فتنه های متوالی این افراد بود. الان هم همین حکایت مطرحه و البته مو به مو در حال تکرار. اگه شما سرهای فتنه رو قطع نکنید و این افراد رو آزاد بگذارید که هر گفته ناحقی رو بگویند و هر کاری دلشون خواست بکنند، مطمئن باشید که. جمل ها و نهروان ها در پیش دارید. از مکر و فریب این جماعت .. غافل نشید. هدف تمام اینها تجزیه کشور و سوریه سازی از ایران در خدمت اهداف اربابانشون برای ایجاد خاورمیانه جدید هست. به گونه ای که کشور درگیر یک هجمه شدید هم از داخل و هم از بیرونه. قبل از دیر شدن، فتنه گرها و پیاده سربازان جبهه دشمن و تمام بلندگوهای اونها رو از بین ببرید.
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 4
    همه می‌دونیم مشکل این کشور چیه اما نمی خوایم حلش کنیم. حل کردن مشکلات جز با برنامه ریزی ، آمار گیری سریع و دقیق و ... امکان پذیر نیست . اما این که کجای این کشور ناکارآمدی وجود داره و حداقل دولت از بابت عملکرد ضعف داره نباید کتمان کنیم و باید راه حل درست دقیق و طولانی مدت پیدا کنیم
  • رضو IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    8 0
    ان شاالله بزودی عمر امثال این داعشی ایرانی (به تعبیری شباهت چهره به قاتل شهبد حججی) به پایان برسد. ..و در محکمه الهی پاسخگوی تک تک شهدا باشد.
  • امیرو IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    9 0
    تاریخ خوب درس میدهد و خوب تکرار میشود.اطلاح طلبان نوادگان همان گروهی هستند که در جنگ جمل مقابل علی علیه السلام در کنار کفر مردم را به شورش دعوت کردند.
  • DE ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    7 0
    وقت خواب! اقایان اصلاحاتچی این مشکلاتروشما با مدیریت ناکارامد و کارشکنی در سالهای طولانی درست کردید و حالا با حقه بازی میخواهید ازسرتون بازش کنید! تعجب نداره سران اسرائیل جنایتکار شما روسرمایه گرانقدر خودش درایران میدونه. شما نفوذی ها درکمین هستید تادر بزنگاه برای نظام وکشور هزینه سازی کردید.به هرجای دنیا برید هر کشوری بروید ،هیچ ادم عاقلی قبول نمی کنه بره خونه اش رو کشورش رواتیش بزنه ولی شما حاضرید برای رضایت اسرائیل و امریکا با کمال بی وجدانی بیائید خانه ایران روبه با هر بهانه ای مثل مغولان به اتیش و اشوب بکشید! ولی مردم فهیم ایران این اجازه رو به شما نخواهند داد.
  • مصطفی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    8 0
    جالبه خودشون صدای مردم رو درمیارن و موجب اعتراض مردم و کشته شدن مردم می شن . بعد خودشون خون خواهی می کنند. اینا چی میزنند واقعا
    • امیرو IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      1 1
      هرچه میزنند جنسش خوبه
    • آرش IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      2 0
      حالا ببین اون هایی که حرف این مزدور هارو باور می کنند چی می زنن!!!
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    3 0
    دشمنان ایران و انقلاب را خوب میشود شناخت. فقط کافیست دخل و خرج هر فرد را حساب کرد. اگر حاصل نشد خانه ولنجک ها، و در ولنجکستان بود ..... است. پول حرام، مال حرام، مقام حرام، مدرک حرام، ...
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    3 0
    اصلاح طلبان بی لیاقت بگذارید مردم در آرامش زندگی کنند مردم را اذیت نکید
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    3 0
    اصلاح طلبان ودولت اصلاحی عمدا این گرفتاریها برای مردم درست می کنند تا آنها را علیه حاکمیت بشورانند افسوس که نظام این هشت با اینها مماشات کرد واین پادو های دشمن هر کاری خواستند کردند مردم وکشور را بروز سیاه نشوندند
  • میرک IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    3 0
    خدایاکی ریشه این ها خشک میشه اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمدوال محمد(ص) و آخر تابع له علی ذلک
  • احمدخواجوند IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    3 0
    الان کی بود کی بود من نبودم شروع شد
    • DE ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      1 0
      معلومه حتما همزادهاشون بوده (:
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    3 0
    مسامحه با این فتنه گران کار دست مملکت میده!،؟.
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    اقای تاجزاده مسوول فقط شما هستید که ۳۲ سال مملکت داریتان فقط به فکر خودتان و دوستانتان بودید و چشم امیدتان به کد خدا بود .
  • حمید IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    مزدور وطن فروش!
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 0
    جناب سوخته! منم خیلی گفتم مشرق! با تصویر ....، حالمونو بهم نزن! کو گوش شنوا؟!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 1
    چرا در باره رعایت فاصله اجتماعی مطلب نمی نویسید ?
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    وضعیت فعلی خوزستان نتیجه خیانت‌های سالهای گذشته اصلاح طلبان وکار گزاران هست.
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    اصلاح طلب مزخرف نگو درآستانه تشکیل دولت جدید کشور نیاز به آرامش دارد مردم بصیر و انقلابی دیگر گول شما را نخواهند خورد
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    مشرق!! تو رو به مقدساتت!! عکس این تاجزاده بدبخت مفلوک با این سلام هایل هیتلری اش رو بردار!! این بیچاره مفلوک با لباس راه راه هم عکس کم نداره!!
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    6 0
    مسئولش امثال تاجزاده پر سوخته امریکایی است
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    مقصر خودتونید که با آفتابه دزد برخورد میکنه اما با این شاهدزد ها برخورد نمیکنه
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    اصلاح طلبان عقده ای شده اند، محل بهشون نذارید.
  • FR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    5 0
    یه موضوع عجیبتر از مواضع اصلاح طلبان یا در واقع ویرانی طلبان موضوع سایتها و روزنامه هایی ست که از دوهفته دیگر باید کلا رنگ عوض کنند ! مثلا روزنامه ایران یا سایت ایرنا و ایسنا و...از شانزدهم مرداد باید با حفظ همان کادر جور دیگری بنویسند ! خیلی خنده دار است فکر کنم این رسانه داری دولتی باید حذف شودچون مسخره است.... در این هشت سال حتی یکبار هم به این سایت ها و روزنامه حتی دیدن تیتر هاشون مراجعه نکردم
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    به ثروت باد آورده آق... رسیدگی شود فقط وفقط ثروت او ودوستان رانت خوارش را بررسی کنید ،هیچ کاری نکنید فقط ثروت او را بررسب کنید ،از کجا آورده ،وقتی پر روشون کردی هر حرفی میزنند
  • DE ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    اصلاح‌طلبان از حاکمیت خارج شوند و به معترضین بپیوندند! جالب میشه بعد معلوم نیست مسعود رجویشون کی میشه و مریم رجوی ابریشمچی شون کی میشه و اسم پادگان اشرفشون را چی میگذارن . کدومشون ارتقاء ایدئولوژی میکنه دیگران را . 4 اصل دیالکتیک هم دارند یا همون اصول جورج سوروس را اجرا میکنند.میرن آلبانی مستقرررررررر میشن که با رفیق مسعودشون دست دردست جنایت کنند.
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 1
    اگر راست میگن برن داخل مردم
  • حسین IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 2
    خوب کاری نداره انقلابی ها کارها را بدون توهم و فساد درست کنند اونوقت کسی محل به این وطن فروش‌ها نمی‌گذاره. ببینیم قشری که خودش را انقلابی می‌خونه چه می‌کنه روی زمین
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    هنوز دولت اصلاحات تموم نشده و این مشکل رو میتوانستند توی ۸ سال برطرف یا کم کنن، چی شده که ....، برای کی دارن اربده میکشن، خودشون زیر کولر گازی دارن طرفدارانشان رو ....
  • کریم IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 1
    چپ و راست ندارید همتون با هم بر سر خوان پرنعمت ایران نشسته ومیچاپید.لطفا مردم را دریابید.رئیس جمهور منتخب باید دست هردو جناح را از بیت المال کوتاه کند.
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    بعد از کمونیستهاوالتقاطیون وروشنفکران بی دین گروه اصلاح صلبان بودند که برنظام شوریدند چون اگرچه در نظام شریک بودند اما نقش اپوزیون را منافقانه بازی میکردند حتی زمانیکه قدرت در دستشان بود مثل یک تخریبچی برنظام شوریدند ودیر نیست که علنا بخاطر رسواشدن برضد نظام خروج کنند اگر به شعارهای خاتمی در دوره ریاستش نگاه کنید همه بر ضد نظام اجرا شد اگر چه ظاهر خوبولی هدف بد رادنبال میکرد سیاست تساهل متسامح زنده باد مخالف من توسعه سیاسی لوایح دوقلو شهید ابراهام لینکلن مخالف کردن معاند موافق کردن مخالف وحمله به نهادهای انقلاب یاران دیکتاتور خواندن بسیج مجلس ننگین ششم رفاقت با شیطان بزرگ امریکا همکاری در اشغال افغانستان انتخاب مواضع بر مبنای اینکه امریکا عصبانی وناراحت نشود وشعار تنش زدایی ورقصیدن با ساز امریکا وصدها موارد دیگرکهعلامت غربزدگی که نه بلکه مواضع ضد انقلابی ان ملعون بقول پدر غرب زده بود
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    6 0
    حیف از فامیلی ات . تو اشتباه کردی که همچین حرفی زدی.
  • علی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    این ... های اصلاح طلب اگر .... داشتند وضعیتشان این نبود
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    3 0
    بر تاجزاده ...
  • مهدی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    3 0
    مسئول حوادث اخیر همان اصلاح طلبان هستند و حالا هم مثل سایرین انتقاد میکنند اینها در هیچ دوره ای حق انتقاد ندارند .
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    2 0
    اصلاح طلبان تهوع آور سال ۹۲و۹۶رقص وپایکوبی می‌کردید حالا قصد آشوب دارید ما پشت سید ابراهیم راخالی نکرده و پشتیبان او هستیم سلام بر ابراهیم
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    3 0
    اصلاح طلبان تهوع آور این شما بودید که درسال ۹۲و۹۶رقص و پایکوبی می کردید حالا دعوت به آشوب می کنید ما پشتیبان سید ابراهیم هستیم #دولت مردمی ایران قوی
  • حامد IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    3 0
    مسئول حوادث و مشکللت کنونی اصلاح طلبان هستند. برخی از مسائل به علت فساد و بی کفایای آنهاست. برخی به علت تفکر غلط آنها در حکومت داری. برخی نیز عمدی است برای بدبین کردن مردم به نظام و ایجاد آشوب و بلوا
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    2 0
    لطفا از واژه چپ برای اصلاح طلبان لیبرال صفت استفاده نکنید
  • DE ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    الان هم خارج شده اند
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    شهید چمران گفته بود من درسرزمین کفر علم اسلام نهاده ام آن وقت کیمیا علیزاده علم بی حجابی
    • سید حسن رضازاده IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      0 0
      کیمیا علیزاده نمک خورد ونمکدان شکست مجلس باید قانون تصویب کند افرادی مثل ایشان باید در قبال هزینه هایی که کشور برای آن ها متحمل شده وبه این مقام رسیده اند وسکه ها وهدایایی که از دست مسولین گرفته اند را پس بدهنددر دادگاه صالحه محاکمه شوند ومجبور به پرداخت باشند
  • عدالت IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 0
    نوشتن دردی رو دوا نمی کنه ولی مشکل مملکت ما اینه ک افراد بی لیاقت با رانت و پارتی و ویژگی های نسبی میان سرکار ، وقتی یه فردی که با همه استعداد و شایستگی بخاطر نداشتن ویژگی نسبی نمیتونه سرکار بره ، خب معلومه که ی عده فقط میان سرکار که هیچ پیشرفتی نمیکنه ، هر شخصی به اطرافیان خودش نگا کنه متوجه میشه که چه افرادی اومدن سرکار که اصلا لیاقت اون شغل جایگاه و مدیریت رو نداشته ، باید دید خودمون رو عوض کنیم و بر اساس شایستگی سالاری افراد انتخاب بشن نه نسبت سالاری ، پول سالاری رانت سالاری
    • محمد مهدی اسلامی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      0 0
      با سلام و احترام بر جناب عدالت عزیز یرحمک الله تعالی ، اگر شایسته سالاری میخواهیم که ان شا ءالله میخواهیم ، همانطوری که فرموده اید به حرف کار درست نمی شود ، عمل میخواهد که آن نیز تقوی و تعهد لازم دارد . این همه ی ما هستیم که باید با جدّیت فرزندانی مؤمن ، عاقل وبا اخلاق و کاردان پرورش دهیم ، چون از آسمانها که برای اداره ی امور ما نخواهند آمد . به یکی از دوستان در جائی که مشابه فرمایش جنابعالی را بیان فرموده بود عرض کردم : عزیز من اگر با هم شویم دوست __توانیم کند از هر دشمنی پوست __دهیم دستان پر مهر و صفا را __بیکدیگر زنیم ساز وفا را __بگفتار و بکردار نکو ،رو __کنیم ار برده ایم از دین خود بو __به تقوی و تعاون پایبندان __اگر باشیم شویم شادان و خندان __ آری اگر از خود شروع نکنیم ، چه انتظاری از دیگران می توانیم داشته باشیم ، اگر بنده بگویم در مورد من هر گونه که میخواهم عمل شود اما دیگرانند که باید اهل مراعات باشند .این نشدنی است . با عرض ادب ، محمد مهدی اسلامی .
  • محمد IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    اصلاح طلب ها آماده خورن. اول انقلاب سر سفره آماده نشستن و البته نمکدان شکستن. الان هم میخوان سر یه سفره دیگه بشینن. نه جانم شما بهتره مثل رفقاتون بردارید برید سر سفره ملکه شاید اونجا چیزی جلوتون انداختن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس