ایلان ماسک

الون ماسک گفت به محض اطمینان از روند افزایشی استفاده از بیت کوین در استخراج ارزهای مجازی، بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداخت برای خرید خودروهای برقی تسلا قبول می‌کند.

به گزارش مشرق، به نقل از رویترز، الون ماسک، رئیس شرکت تولید کننده خودروهای برقی تسلا گفت به محض ارزیابی وضعیت شرکت در تعیین میزان استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر برای استخراج ارزهای مجازی، بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداخت قبول می‌کند.

ارزش بیت کوین ۸ درصد افزایش یافته و به ۳۲۱۶۰.۱۶ دلار رسیده است. اتر هم با ۱۱.۶ درصد افزایش، ۱۹۹۳.۳۶ دلار معامله می‌شود. ارزش سهام تسلا ۰.۸ درصد پایین آمده و به ۶۵۵.۳۰ دلاررسیده است.

 این اظهارنظرهای ماسک در کنفرانس بی ورد پس از آن اعلام شد که تسلا در ماه مه اعلام کرد دیگر بیت کوین را برای خرید خودروهایش قبول نمی‌کند، آن هم تنها دو ماه  پس از اعلام خبر قبول این ارز مجازی به عنوان یک شیوه پرداخت.

وی گفت: «من باید مطمئن شوم درصد استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر برای تولید بیت کوین ۵۰ درصد یا بیشتر از آن است و روند افزایشی آن ادامه دارد. در این صورت تسلا بیت کوین را قبول می‌کند».

استفاده از بیت کوین برای خرید خودروهای برقی تسلا یک دوگانگی بین شهرت ماسک به عنوان یک طرفدار محیط زیست و استفاده از محبوبیتش به عنوان یکی از ثروتمند ترین مردان جهان در حمایت از ارزهای مجازی ایجاد کرده بود.

 برخی سرمایه گذاران تسلا به همراه حامیان محیط زیست منتقد استفاده از از سوخت های فسیلی برای استخراج بیت کوین هستند.

روز به روز استخراج کنندگان بیشتری تلاش می‌کنند از انرژی های تجدید پذیر برای استخراج ارزهای مجازی استفاده کنند تا تاثیر کمتری بر محیط زیست داشته باشد.

‌ ماسک گفت: «ماموریت تسلا تسریع ظهور انرژی پایدار است».

وی اضافه کرد بیت کوین، اتریوم و دوج کوینی که شخصاً در اختیار دارد، جدا از از دارایی‌های بیت کوین تسلا و اسپیس ایکس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بوفالوی عجیب IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    این هم یاد گرفته در ۶۲ هزار دلار فروخته بعد اومده گفته نه آلودگی زیستی داره قیمت را کرده نصف تو ۳۰ هزار تا خریده باز میخواد مثلا بکشه در ۷۰ یا ۸۰ بفروشه از این به بعد باید دم اینو ببینیم ، چه پولی میزنه یعنی الان وقت خرید خرده مرده های بازار است چون حجم زیاد را اینا کشیدن بالا .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس