کد خبر 1248946
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
پلیس راهور مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه کنترل جدی محورهای شمال ادامه دارد گفت: از ابتدای امسال ۵۷هزار و ۵۳۲ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۱هزار و ۹۶۸ دستگاه خودرو از محورهای مازندران بازگردانده شدند.

به گزارش مشرق، هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد تمامی خودروها در محورهای شمال به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد خودروها در محورهای شمال، افزود: تردد خودروها کماکان ممنوع بوده که باتوجه به تعطیلات و ادامه روزهای کرونایی این ممنوعیت‌ها تشدید شد.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه کنترل جدی محورهای شمال با قوت ادامه دارد، تصریح کرد: محورهای شمال با حضور ماموران پلیس راه و هم توسط دوربین‌ها کنترل می‌شوند.

این مسؤول یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته یک‌هزار و ۷۲۲ دستگاه خودرو بازگردانده و ۲هزار و ۳۶۱ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

عبادی ادامه داد: از ابتدای  امسال ۵۷هزار و ۵۳۲ دستگاه خودرو اعمال قانون و  ۲۱هزار و ۹۶۸ دستگاه خودرو از محورهای مازندران بازگردانده شدند.

وی با اشاره به لغزندگی و کاهش دید مقطعی به‌ویژه در ارتفاعات محورهای مازندران، گفت: توصیه ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس