کد خبر 1248927
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
چراغ سبز تاتنهام برای پیوستن هری کین به منچسترسیتی

باشگاه تاتنهام با جدایی مهاجم گلزنش و رفتن به منچسترسیتی مشکلی ندارد.

به گزارش مشرق، هری کین که در سال‌های اخیر یکی از بهترین‌ مهاجمان لیگ برتر انگلیس و تاتنهام بوده است، به نظر می‌رسد قصد دارد از اسپرز جدا و به تیمی ملحق شود که برای کسب جام‌های مختلف رقابت می‌کند، این در حالی است که از منچسترسیتی به‌عنوان اصلی‌ترین مشتری او یاد شده است.

نشریه «سان» انگلیس در این راستا خبر داد که مدیران باشگاه تاتنهام به هری کین چراغ سبز نشان داده‌اند که می‌تواند فرایند انتقال ۱۶۰ میلیون پوندی‌اش به منچسترسیتی را تکمیل کند. گفته می‌شود این مهاجم انگلیسی با من‌سیتی به توافق شخصی رسیده، تیمی که قرار است در آن دستمزد ۴۰۰ هزار پوند در هفته دریافت کند.

دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام پیش از این مخالف فروش هری کین به باشگاه انگلیسی دیگری بود و تنها حاضر بود او را به باشگاه خارجی دیگری بفروشد، اما حالا با چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای به این مهاجم انگلیسی چراغ سبز نشان داده است که می‌تواند پیش از آغاز فصل ۲۲-۲۰۲۱ راهی منچسترسیتی شود.

هری کین که پیش از این مورد توجه دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی هم قرار داشت، تا سال ۲۰۲۴ با تاتنهام قرارداد دارد. او فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۳ گل عنوان آقای گلی لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.

کین ۲۷ ساله که فصل اخیر در ۴۹ بازی آمار ۳۳ گل زده و ۱۷ پاس گل را از خود بر جای گذاشت، تاکنون آمار ۲۲۱ گل زده در ۳۳۶ بازی را با پیراهن تاتنهام به ثبت رسانده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس