کد خبر 1248891
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
جنب‌وجوش خرس قهوه‌ای در ارتفاعات مرزی سمنان و مازندران +عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: خرس وحشی به ۲ نفر از عشایر شهرستان کوهرنگ حمله و آن‌ها را از ناحیه سر و صورت و شکم زخمی کرد.

به گزارش مشرق، خرس وحشی ۲ مرد ۴۰ و ۵۰ ساله کوهرنگی را از ناحیه سر و صورت زخمی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری افزود: این حادثه در ارتفاعات «کوه سفید» بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ و برای ۲ نفر از عشایر  اتفاق افتاد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر زخمی شدن فردی در حمله خرس وحشی در منطقه بازفت، نیروهای هلال احمر شهرستان کوهرنگ با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

کیانی خاطرنشان کرد: با توجه به سخت گذر بودن مسیر، درخواست بالگرد داده شد ولی به علت نامساعد بودن هوا و وزش باد، بالگرد موفق به فرود در منطقه نشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: نیروهای هلال احمر در شرایط سخت، مصدومان را که از ناحیه سر، صورت، پهلو و شکم دچار آسیب شده بودند پس از انجام اقدامات اولیه درمانی اولیه به درمانگاه اعزام کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    3 30
    بجای حفاظت ازشون زمینه رو برای انقراضشون فراهم کنید مگه نبود این حیوانات وحشی چقدر به اکوسیستم ضرر میزنه
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      16 2
      اشتباه مثبت دادم. جز دخالت موجود دوپا چیزی به اکوسیستم ضرر نمیزنه.
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      3 0
      احتمالا با همین نظرات شما مملکت به لبه پرتگاه خشکسالی رسیده ......کلمه اکوسیستم را از کی یاد گرفتی ...واقعا معنیش را میدونی .....به نظرت چه موجودی بیشترین سهم را در گسترش جنگل های بلوط زاگرس داره .....من موندم عشایر تو اون شیب کوه چی میخوان که خرس باید بهشون حمله کنه(چرای بی رویه مراتع) ....مگه نمیگید آبخیزداری .....خوب علف های ارتفاعات پرشیب کوه ابتدای ترین گام آبخیزداری است....
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      4 0
      اخه خطر انقراض چیه چرت و پرت میگی،اینا چوپونن،محل زندگی و کارشون کوهستانه،نرفتن که خرس بکشن
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      0 1
      دانشمندان میگن اگه زنبور عسل منقرض بشه نسل انسان طی چندین سال ازبین میره اما انسان منقرض بشه طبیعت به مسیر درست و طبیعی برمیگرده
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      0 1
      واقعا چرا نظر می دهید.آن دو نفر به قلمرو خرس وارد شده اند نه خرس به قلمرو آنها.
  • حیدر صالح IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    3 1
    خرس از انسان ترس داره و هیچ گاه حمله نمی کنه مگر این انسان مزاحم بچه خرس بشه
  • بوفالوی عجیب IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 1
    من ی راهکار به شما میگم از این به بعد هر جا خرس دیدید بکار ببرید ، خرس اگه بزرگ و نر باشه بهتره به چشاش نگاه نکنید و دست به کمر بایستید اگه اومد نزدیک اصلان تکان نخورید اگه خرس شما را بو کرد ی بو بدید تا حساب دستش بیاد اگه نفهمید و دست بردار نبود بفهمید که گیر ی خرس ابله و زبان نفهم افتادید در این مواقع بهتره بسازید و بسوزید اگه شانس داشتید بی خیال میشه و گرنه شما هم باید غزل خداحافظی خود را آماده کنید ، اما اگر خرس ماده بود و بزرگ به چشاش نگاه کنید و با مهربانی و لطافت انگار دارید تو خیابون مخ ی فردی را که بهش کنه شدید را می‌زنید اگه خرسه ازوناش بود میاد شما را لیس و نوازش میکنه ولی اگه شانس نداشتید و این خرس از اون خانواده ها ش نباشه شما هم باید آروم غزل خداحافظی خود را زمزمه نماید . راه کارهای دیگه هم بلدم ولی نمی گم .
    • ... IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      0 0
      چرا نمیگی؟ خخخخخخخخخخخخخ. بهترین کار وقتی که خرس دیدین و خرس هم شمارو دید اینه که خودتونو برگ جثه جلوه بدین.
  • DE ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 6
    خرس و گرگ بخصوص گرگ رو باید از بین برد . از خرس و گرگ بدتر حمایت کنندگان به اصطلاح روشنفکر این جانوران هستند که برای خودنمایی اظهار فضل میکنند .
  • US ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    6 0
    خرس وحشی!!؟؟!؟ مگه خرس اهلی هم داریم.
  • DE ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    3 0
    خرس رانتخوار دزد بی ادب طلبکار وحشی غربگدای مفتخوار پرخور لاکچری .میدونی گوشت آدمیزاد چقدر گرونه اصلا گیر کسی نمیاد تو باید علف بخوری شکم گنده مانند تمام همخرسی هات.. چی چرت و پرت نوشتی اونجا محل زندگی خرسه اس خوب نباید وارد حریمش بشی .ببخشید فک کردم باز خرسه وارد حریم ما شده تازه طلبکار هم شده.آخه هرچه خرسه چند ساله افتادن به جون ملت دارن میکنند میبرن میخورن انبار میکنند.....
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    4 0
    چارمحال بوم ایرون کوهرتگش جوهر جون
    • DE ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      2 0
      باوامی عزیزی خرزمال. مو هم لر بلیط خوروم هف شو چوپونوم و افتخار ایکنم.
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      3 1
      از چهار محال یه برهوت مونده،که اصفهان و خوزستان سر باقیمونده نفسش دعوا دارن،خدا لعنت کنه بانیانش رو که مردم رو اواره کردن
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 0
    همیشه حق با بچه خرس های مظلومه اونا با این که گوشت خوار اند ولی تا ۹۰ درصد فقط از گیاه تغذیه می کنند بنابراین حمله شون فقط برای دفاع هست نه شکار و این چیزا
  • DE ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    معمولا خرس از بین جمعیت به یکنفر حمله میکنه نه دونفر باید دید چرا این دونفر اینقدر به خرس نزدیک شده بودن بین بختیاری ها مرسومه که وقتی خرس را دیدین خودتونه بزرگ کنید یا دوستاتون را به هم بزنین و بالا ببرید. شاید قصد شکار یا گرفتن توله هاش را داشتند خدا دونه ما چه دونیم زدنیا.
  • سجاد IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    خبر گذاشته شده بدون ذکر علت؛ اون دو نفر وارد قلمرو حیوان شدن به هر قصدی وسط شهر نیومده خرس که. اگر هم میومد باز حرجی به حیوان نبود. مسولیت با ماست. در نادانی رکورد زد اونی حفاظت از محیط زیست و نسل حیوانات و.. هم ربط میده به روشنفکری و... فساد در زمین و نابودی که دیگه مفتخرانه کامت گذاشتن نداره. میخوای همه چیز و رو زمین اصن نابود کنن بگم شما بمونی توش بچری فقط... در ضمن خرس وحشی در ذات خودش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس