کد خبر 1248713
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
باشگاه پرسپولیس: باید مشخص شود فیلمبردار با چه هدفی پشت دروازه بود/ فردی معلوم‌الحال به عنوان توپ‌جمع‌کن انتخاب شد

باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای به سازمان لیگ به اتفاقات حاشیه‌ای دیدار با ماشین‌سازی اعتراض کرد و توپ‌جمع‌کن ورزشگاه شهید سلیمانی را معلوم‌الحال خواند.

به گزارش مشرق، این باشگاه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، اعتراض رسمی خود را نسبت به اتفاقات حاشیه‌ای پیرامون دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد.

در نامه ارسالی باشگاه پرسپولیس، اعتراض نسبت به انتخاب فردی معلوم‌الحال به عنوان توپ‌جمع‌کن از سوی هیئت فوتبال تبریز و تیم میزبان عنوان شده و همچنین مدیریت پرسپولیس نسبت به عدم مدیریت حواشی دیدار، اعتراض خود را علنی کرده است.

در بخشی از این نامه، از سازمان لیگ درخواست شده درخصوص اقداماتی که علیه باشگاه پرسپولیس رخ داده، بررسی‌های کارشناسانه و دقیق صورت گیرد و به صورت شفاف به مردم ایران اعلام شود حضور فیلمبردار پشت دروازه با چه هدفی انجام شده و حامد لک به چه اقدامی از سوی توپ‌جمع‌کن بازی واکنش نشان داده است.

 باشگاه پرسپولیس بار دیگر در نامه اعتراض‌آمیز خود، خواستار ورود فوری مراجع تصمیم‌ساز و ارگان‌های مرتبط با ورزش به اتفاقات دو هفته پایانی لیگ شد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدوی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    4 7
    بی خودکرده باشگاه پیروزی به جای عذرخواهی حالا آمده فضاسازی میکند
  • جواد IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    4 6
    دیگه چقدر پررو شدن تفاضل گل را برای هرگونه احتمال درست کردن براشون فحش رکیک داده دروازه بان شون حالا طلب کار هم هستن میگن نیکی که از حد بگذرذ اخمق ....کند
  • فرزاد IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    5 2
    واقعا موضوع مشکوک هست باید معلوم شه اون توپ جمع کن با چه الفاظی باعث شده حامد لک تحریک بشه و جواب بده و سریع اومدن واکنش حامد لک ت اوج عصبانیت را فیلمبرداری کردن تا واسه تیم پرسپولیس حاشیه درست کنن
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    2 2
    گلرشون فحش ناموسی میده بعد طلبکارم میشن اینا رو سنگ پای قزوین رو هم سفید کردند
  • علی IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    1 3
    کیسه کشا شعور حرف زدن ندارید ،شعور حرف نزدن داشته باشین، اگه نیاین حرف مفت نزنین کسی نمیگه لالین، اگه قرار به محروم کردن باشه،سیاحوش یزدانی به وزیر گفته آشغال، فرناز همون وزیر و بیشعور خطاب کرده، فرودگاه هوادارتون از بازیکناتون کتک خوردن و.... اول به اینا رسیدگی کنن بعد لک و دار بزنن
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      0 0
      لنگ کش بدبخت شعور و فرهنگتون مثل دروازه بانتونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس