کد خبر 1248609
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
شیری: بقای نساجی در لیگ برتر مانند قهرمانی ارزش داشت / مقابل استقلال انگیزه زیادی داریم

بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: این ماندن در لیگ برتر به اندازه یک قهرمانی ارزش داشت.

به گزارش مشرق، حامد شیری در خصوص پیروزی نساجی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: این بازی از اهمیت زیادی برای ما برخوردار بود. خدارا شکر توانستیم با برد آن را پشت سربگذاریم. به اصطلاح این بازی برای ما ۶ امتیازی بود. البته با برد پدیده در هفته گذشته خیال‌مان بابت بقا در لیگ تا حد زیادی راحت شده بود، اما با برد ذوب‌آهن دیگر فاصله امتیازمان را افزایش دادیم و توانستیم عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

وی افزود: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های باسابقه لیگ برتر است که امسال در پایین جدول قرار گرفته است و این بازی برای برد وارد زمین مسابقه شد؛ بنابراین همه بازیکنان ما با تمرکز زیاد در زمین مسابقه حاضر و برای کسب بهترین نتیجه تلاش کردند.

بازیکن تیم فوتبال نساجی در خصوص رویارویی با استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر تصریح کرد: از آنجایی که نساجی هفته دیگر به مصاف استقلال می‌رود بازیکنان انگیزه زیادی داشتند تا مقابل ذوب‌آهن آمادگی بالای خودشان را نشان بدهند و مقابل آبی‌پوشان هم در ترکیب اصلی قرار بگیرند. امیدواریم مقابل استقلال هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

کاپیتان نساجی خطاب به هوادارن نساجی عنوان کرد: هواداران نساجی امسال مانند اعضای تیم سختی و استرس زیادی کشیدند و سالی که سپری شد با نگرانی و استرس زیادی همراه بود. با این وجود انتهای فصل تبدیل به یک شادی شد و تیم در لیگ برتر باقی ماند. این ماندن در لیگ برتر به اندازه یک قهرمانی ارزش داشت. البته ما از همان میانه فصل میگفتیم که تیم می‌ماند و به حرفمان باور داشتیم. این نتیجه، حاصل کار تمامی بازیکنان، کادر مدیریتی و پشتیبانی تیم هست. از همین حالا باید به فکر فصل آینده باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که نساجی چطور می‌تواند با مالک شخصی در برابر تیم‌هایی که بودجه کلانی صرف حضور در لیگ بیست و یکم می‌کنند رقابت کند، گفت: بله حرف شما را قبول دارم، کار نساجی در لیگ بیستم و یکم آسان نیست. تیم ما مالک خصوصی دارد و از جیب خودش هزینه‌ها را میدهد. قطعاً بعضی تیم‌ها که دولتی هستند آنقدر هزینه می‌کنند که کار برای تیم خصوصی سخت می‌شود. اما با وجود همه این مسائل با مدیریت خوب و فوتبالی در فصل بعد هم می‌توانیم موفق باشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس