کد خبر 1248305
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
فیلم| سیل و شکستن سد در چین؛ ۱۲ نفر کشته شدند

جاری شدن سیل و فروپاشی سد در چین تاکنون موجب کشته شدن ۱۲ نفر شده است.

به گزارش مشرق، بارش باران‌های سنگین موجب به راه افتادن سیل در مرکز چین شده است.

به گزارش «شینهوا»، این سیل و آب گرفتگی شهرها تاکنون به کشته شدن دست کم ۱۲ نفر منجر شده و حدود ۲۰۰ هزار نفر نیز مجبور به تخلیه منازل مسکونی خود شده اند.

دانلود

سیل در استان «هِنان» و به خصوص در شهر «ژنگژو» موجب بروز خسارات بسیاری شده و زندگی افراد بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است.

شهر ژنگژو و مناطق اطراف آن را سیل فرا گرفته و بسیاری از افراد در متروی این شهر گرفتار شده اند و آب تا ارتفاع زیادی در داخل قطارها را نیز فرا گرفته است.

دانلود

دانلود

مقامات چین با توجه به شرایط موجود هشدار داده اند که احتمالا آمار قربانیان بسیار بیشتر است.

دانلود


بارش‌های سنگین موجب فروپاشی کامل سد در نزدیکی شهر ژنگژو شده است؛ پیش از این ارتش چین درباره احتمال فرو ریختن این سد هشدار داده و نیروهایی را برای انجام فعالیت‌های اضطراری برای جلوگیری از فروپاشی سد اعزام کرده بود.

دانلود

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از متروی شهر ژنگژو نشان می‌دهند که افرادی در داخل قطارها محبوس شده اند و آب تا ارتفاع بسیاری در داخل قطارها بالا آمده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    6 2
    آلمان،چین و بلژیک و آمریکا و این کشورهای مثلا پیشرفته چرا سیلها و زلزله ها رو پیش بینی نمیکنند؟!!! اینها رو که زمان سیلهای ایران میگفتند هزار جور تکنولوژی پیشرفته دارند!!!! یعنی آب و هوا و میزان بارندگی رو نتونستند پیش بینی کنند؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس