کد خبر 1247758
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
زمان امضای قرارداد کی روش با رقیب ایران مشخص شد

یک رسانه عراقی از زمان امضای قرارداد سرمربی سابق ایران با فدراسیون فوتبال عراق خبر داد.

به گزارش مشرق، نام کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در هفته اخیر برای مربیگری روی نیمکت تیم ملی عراق مطرح می شود.

در جدیدترین خبر در این زمینه نشریه «الغد» عراق خبر داد فدراسیون فوتبال با کی روش به توافق رسیده و نهایتا تا ۴۸ ساعت آینده با مربی پرتغالی قراردادش را امضا می کند.

عراق یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی است و حضور کی روش نیمکت رقیب کار را برای شاگردان اسکوچیچ در این رقابت ها سخت خواهد کرد.

طبق گزارش های رسیده فدراسیون عراق برای کسب رضایت سرمربی سابق رئال مادرید، مبلغ نجومی ۵ میلیون یورو اختصاص داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    خطرناکه
  • نادر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    عجب مستضعفانی یه کشور جنگ زده میاد کیروش رو میاره ایران هم یه مربی درجه دهمی هم نیست میگه مربی دارم خاک تو سره مسولیت فدراسیون فوتبال ایران
    • محمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      1 1
      کشور مظلوم و جنگ زده عراق پول ملت بدبخت میفرستن عراق حال میکنن خودمون تا تههه تو لجنیم
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 1
    مافیای رسانه ای و کی روشی پور ها و روزنامه های ورزشی، این آدم که 8 سال در ایران فقط با دفاع اتوبوسی و توهین و اعتراض به داور و جنجال کارش بود بزرگ کردند و می گفتند اگر از ایران برود همه تیم های مطرح این دلال موزامبیکی می خواهند پس هر چی گفت و توهین کرد اشکال ندارد. اما دیدیم که رفت کلمبیا اما چون کلمبیایی ها زرنگ بودند افراد خائن و وطن فروش نداشتند وقتی دیدند این آدم بدرد نمی خورد و در حال حذف از مقدماتی جام جهانی اند به خاطر نتایج ضعیف اخراجش کردند. و بعداز آن کلمبیا نتایج بهتری گرفت و حتی تیم سوم جام کوپا آمریکا شد.
    • GB ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      0 2
      بدبخت حرفهای سالها را روی هم سوار کردی ولی همه می دانند که کی‌روش بزرگ بهترین مربی تاریخ ایران بود و برای پنج سال تیم شکست ناپذیر آسیا ، تیمی که اسپانیا روی یک شانسی برنده شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس