کد خبر 1247610
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
منصوریان

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: با حضور فیروز کریمی شاهد تراکتور متفاوتی هستیم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان عصر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی فردا بازی خیلی متفاوتی از بازی قبلی است، تیمی که در مرحله جام حذفی مقابل آن بازی کردیم، کاملا با تراکتور فردا متفاوت است. فیروزکریمی مربی من در استقلال بوده و افتخار شاگردی او را دارم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک افزود: تراکتور بسیار متفاوتی را این روزها شاهدیم، شناخت کافی از فیروز کریمی و مجموعه تراکتور و تفکرات او دارم چرا که شاگرد ایشان بودم و من خوش آمد می‌گویم به حضورش در تراکتور. قطعا برنده بازی فردا به دو بازی پیش رو امیدوارتر خواهد شد.

منصوریان ادامه داد: زمانی که آلومینیوم اراک را تحویل گرفتیم، نهم جدول بود، شرایط روحی و روانی بسیار بدی داشت، فضای غمگین و فضای بسیار نامطلوبی بر فوتبال اراک حاکم بود، اما امروز شرایط خوبی بر تیم حاکم است که بعد از سه بازی ۳۰ امتیازی شدیم و حاشیه امنیت برای ماندن در لیگ هموار شد و امیدواری به وجود آمد که می‌توانیم دست به کارهای بزرگ بزنیم.

سرمربی تیم آلومینیم عنوان کرد: سه هفته سخت پیش رو داریم، اگر بتوانیم از سه صخره سخت بگذریم اتفاقات خوبی در اراک رقم خواهیم زد.

منصوریان افزود: سه سال اول هر تیمی که وارد لیگ شود سه سال تثبیت است، باید مواظبت کرد، امروز شانس داریم در بازی فردا کارهای بزرگی انجام دهیم. از بازیکنان خواستم فردا برای مردم اراک و هواداران بازی کنند.

سرمربی تیم آلومینیم خاطرنشان کرد: ریکاوری خوبی انجام دادیم، دو بازیکن در خط دفاع مصدوم داریم، میثم مجیدی را هم در تمرینات از دست دادیم، ۳ تا ۴ بازیکن برای بازی فردا غایب داریم. مجیدی مثل ربیع‌خواه دچار آسیب‌دیدگی شده و تا سه ماه آینده کار را شروع خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس