کد خبر 1247464
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
فکری: اعتصاب استقلالی‌ها درون خانوادگی است/ برد در دربی به ضرر ما شد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: برد استقلال در دربی به ضرر تیم ما شد چون آنها با روحیه خوب پا به مسابقه فردا می گذارند.

به گزارش مشرق، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم. می دانم استقلال شرایط خوبی دارد ولی امیدوار هستیم بازیکنان ما با توجه به انگیزه ای که دارند خوب کار کنند و فضاها را ببندند و به حریف موقتی ندهند. در نهایت امیدوارم از استقلال امتیاز بگیریم. استقلال شرایط خوبی دارد و بازیکنان این تیم می توانند در هر لحظه برای ما مشکل‌ ساز شوند. امیدواریم از این بازی با امتیاز بازگردیم که اگر این اتفاق رخ دهد، به ما برای  ماندن در لیگ کمک زیادی خواهد کرد. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص تقابلش با بازیکنان استقلال که در نیم فصل اول با آنها کار می کرد عنوان کرد:خدا را شکر هر کجا که کار کردم بازیکنانی که در اختیار داشتم و شاگردم بودند با تمام وجود برای تیم من به میدان رفتند. در هر تیمی که هستم به بازیکنانم می گویم هر زمان مقابل تیم من بازی کردند بهترین عملکرد را داشته باشند تا خدای ناکرده به من انگ زده نشود که بازیکنانم کم کاری کردند. من در نیم فصل گذشته استقلال بودم و خوشحال می شوم بازیکنانم را دوباره ببینم. نفس فوتبال خوب است و جدای از نتایج، دیدارها لذت خوبی دارد و امیدوارم فردا یک مسابقه خوب را دور از مسائل حاشیه ای شاهد باشیم.

فکری در خصوص اینکه آیا برد استقلال در دربی به سود تیم او است یا خیر گفت: من به عنوان یک استقلالی از برد دربی خوشحال هستم. اگر استقلال بازی را می باخت دچار حواشی می شد ولی بعد از این برد آرامش خود را حفظ کردند و برای این بازی هم آماده هستند. برد استقلال در دربی به ضرر نفت مسجد سلیمان شد چون آنها با روحیه خوب پا به مسابقه فردا می گذارند. ما تیمی نیستیم که خودمان را با استقلال قیاس کنیم و امیدوارم با شرایط خوب از این تیم امتیاز بگیریم.

وی در خصوص اعتصاب روز گذشته استقلالی ها گفت: این مسائل درون خانوادگی است و فکر نمی کنم مشکل خاصی باشد( باخنده)

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص وضعیت تیمش طی هفته های اخیر گفت: زمانی که کار را شروع کردم ۳ بازی پشت هم داشتیم که از آن ها ۷ امتیاز گرفتیم و از تیم های پایین جدول دور شدیم اما در ادامه فاصله ایجاد شده بین بازی ها به ضرر ما تمام شد. وقتی تیمی دچار مشکلی مالی است تامین منابع مالی مشکل و البته جمع کردن تیم سخت تر می شود. باید پاداش یا پرداختی هایی با طولانی تر شدن بازی ها صورت بگیرد و عدم اجرای این اتفاقات باعث شد تا چند بازی را واگذار کنیم و کارمان سخت شود. البته امیدوار هستیم در این ۳ بازی برنده باشیم و تیم را لیگ برتری تحویل مردم مسجد سلیمان بدهیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس