کد خبر 124722
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴

مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و خانه هنرمندان ایران همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد و همچنین وفات حضرت زینب (س) تعطیل است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، این مجموعه همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد و همچنین وفات حضرت زینب (س) از روز شنبه مورخ 13 خرداد تا 16 خردادماه تعطیل است.

اجراهای این مجموعه از روز چهارشنبه 17 (هفدهم) خرداد ماه مطابق روال معمول این مجموعه به شرح زیر به صحنه می‌رود.

نمایش «پدر خوانده ناپلی» که نوشته ادواردو دفلیپو است باترجمه و کارگردانی بابک محمدی به مدت زمان 120 دقیقه همه روزه به استثناء روزهای شنبه از ساعت 20 در سالن شماره یک مجموعه ایرانشهر اجرا می‌شود.

همچنین نمایش‌های «مکبث» و «عجایب المخلوقات» به کارگردانی رضا ثروتی نیز با مدت زمان 60 دقیقه به ترتیب از ساعت 19:15 و 21 درسالن استاد سمندریان روی صحنه می‌روند.

سالن استاد انتظامی مجموعه خانه هنرمندان ایران نیز میزبان دو نمایش «این تابستان فراموشت کردم» به دراماتورژی و کارگردانی بهاره رهنما و نمایش «دو آدم خجالتی» به کارگردانی ارشام مودبیان است.

همچنین در محوطه باغ هنرمندان و در مجاورت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر نیز نمایش‌های خیابانی جشنواره «7 نگاه شهر» اجرا می‌شود.

این نمایش‌های خیابانی که از روز یکشنبه 7 (هفتم) خردادماه اجرای خود را آغاز کرده‌اند تا روز جمعه 12 (دوازدهم) خردادماه از ساعت 17 تا 19 در مجاورت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس