نیروهای مسلح

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش راهکارهای گسترش تعامل و همکاری مستمر فی مابین را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش مشرق، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش راهکارهای گسترش تعامل و همکاری مستمر فی مابین را مورد بررسی قرار دادند. در این نشست که در دفتر امیرسرلشگر موسوی با حضور امیر دادرس جانشین وی، دکتر یزدانیان مدیرکل دفتر تحقیقات ویژه سازمان قضایی نیروهای مسلح و سرهنگ یعقوبی رئیس اداره قوانین و امور حقوقی ارتش برگزار شد، راهکارهای تحقق اهداف رسیدگی های قضایی و حل مشکلات مربوط به دعاوی اراضی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

توسعه و اتخاذ رویه واحد در آموزش دانستنی‌های حقوقی و قضایی در یگان‌های مختلف ارتش به خصوص در سطح فرماندهان عالی، بررسی راهکارهای کاهش تخلفات انضباطی در نیروهای مسلح به ویژه تخلفات عمومی و تحلیل آماری و محتوایی تخلفات انضباطی نظامیان توسط هیأت های انضباطی ارتش از دیگر مسائلی بود که در این نشست مطرح شد.

به منظور تأمین حقوق بیت المال، مقرر شد قراردادهای حقوقی ارتش با اشخاص حقیقی و حقوقی با تقویت مبانی حقوقی و مستندات و تضمین های کافی، با همکاری سازمان قضایی نیروهای مسلح تهیه و تنظیم شود.

همچنین در این نشست، مسائل مربوط به نحوه رهاسازی اراضی و اماکن به منظور تسریع در اجرای احکام قضایی با رعایت حقوق طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس