کرونا

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان تهران گفت: پیش بینی بنده این است، که پیک پنجم کرونا تا دو هفته دیگر در تهران ماندگار و وضعیت قرمز باشد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تعداد مرگ و میرهای ناشی از کرونا در تهران گفت: در بالاترین آمار که مربوط به آخر هفته گذشته بوده است، روزانه ۶۹ نفر با تست مثبت قطعی کرونا فوت کردند.

وی با بیان اینکه تعداد مرگ و میر کرونا بین ۱۰ الی ۱۴ روز نسبت به تعداد بستری ها تاخیر دارد، گفت: اخیراً یک الگویی در کشور دیده می شود، که برخلاف انتظار میزان مرگ و میر در تناسب با میزان بستری نیست، که شاید این عدم تناسب به دلیل آن باشد، که ویروس دلتا چون سرایت پذیری بالایی دارد، اما ضرورتاً موجب افزایش مرگ و میر نمی شود.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان تهران افزود: پیش بینی بنده این است، که پیک پنجم کرونا تا دو هفته دیگر در تهران ماندگار و وضعیت قرمز باشد و در روزهای آینده قطعاً افزایش بستری را خواهیم داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • م IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    در اکثر شهرهای قرمز سن واکسن را به ۵۰سال کم کردن چرا در تهران که تراکم جمعیت وتردد بین شهری زیاد است این کار صورت نگرفته
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    بقول پژمان جمشیدی در زیرخاکی کجای کاری شما، تازه تعطیلات چند روزه و اعیاد و سفر و بعدش هم محرم. وضعیت تا آخر تابستون سیاهه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس