کد خبر 1246356
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
دستگیری نمایه بازداشت نمایه

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از حضور به موقع پلیس و جلوگیری از حادثه جبران ناپذیری که به واسطه سرقت پیچ‌های ریل راه آهن متصور بود خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رییس پلیس پیشگیری پایتخت، از حضور به موقع پلیس و جلوگیری از حادثه جبران ناپذیری خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته در راستای ارتقای امنیت اجتماعی واحدهای عملیاتی در مناطق تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس در ساعت ۲۳ به یک مرد که گونی سفید رنگی در دست داشت در محدوده بزرگراه فتح مشکوک می شوند.

بیشتر بخوانید:

عذاب وجدان پیرمرد از قتل همسر سابق

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: واحد گشت کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس پس از متوقف کردن مرد و تفتیش محتویات گونی متوجه شدند که متهم تعداد ۵۰ قطعه پیچ مربوط به ریل  راه آهن آذربایجان را سرقت کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس با هماهنگی عوامل پلیس راه آهن تهران از یک حادثه بزرگ و جبران ناپذیر و از عبور قطار بر روی ریل نا ایمن را جلوگیری کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای تصریح کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری تیم تعمیر و نگهداری خطوط راه آهن اقدام به تعمیر و بازسازی خط ریل  آذربایجان کردند و قطار با سرعت کم از روی ریل عبور کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان: تیم پلیس و همکاران راه آهن در تلاش هستند تا خط راه آهن آذربایجان را به حالت اولیه برگردانند تا قطار ها بتوانند طبق روال عادی حرکت داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    3 1
    درود
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      2 0
      افتابه دزدا سریع دستگیر و مجازات میشن
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    4 5
    نتیجه فقر و کوتاهی مسئولین در تامین معیشت. شکم گرسنه عقل نمی گذارد
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      0 1
      پس چرا بعضی پولدارها خلافکارن و بعضی فقرا حلال کار
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    8 0
    به نظر می رسد این جرم هم مانند اختلاس و ارتشاء و اخلال در نظم عمومی جامعه مصداق افساد فی الارض است، این نقض امنیت جانی مردم شوخی بردار نیست و باید به حساسیت بسیار بالاتر از امنیت مالی به آن رسیدگی شود ، خدای نکرده اگر آن قطار از ریل خارج شده بود چه فاجعه انسانی رخ می داد؟!!!!! لطفا قوه قضائیه با شدت به این گونه موضوعات ورود و مراتب را به صورت علنی به مردم گزارش کند. مجازات این گونه جرایم در صورت اثبات تعمد باید مایه عبرت سایر افراد سود جو و یا خدای نکرده خائن در جامعه اسلامی باشد. الله اعلم
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 3
    دستها و پاهای این دزد خبیث را قطع کرده و به زیر قطار بیاندازید تا عبرتی آموز شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس