کد خبر 1246037
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
کرمانی مقدم: برای استقلال بازی مهم‌تری بود/ کاش پنالتی آخر را یک بازیکن باتجربه‌تر می‌زد

پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد بازیکنان این تیم در داربی ۹۶ تمجید کرد.

به گزارش‌ مشرق، مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شکست این تیم در ضربات پنالتی در داربی ۹۶ جام حذفی گفت: بازی حوصله‌سربری را در ۹۰ دقیقه شاهد بودیم. حساسیت بازی روی دو تیم تاثیرگذار بود و انگار تیم‌ها آمده بودند که در پنالتی برنده شوند.

بیشتر بخوانید:

مدافع استقلال خبر از جدایی‌اش داد

وی ادامه داد: این تفکر اشتباه است و گل‌محمدی باید طوری برنامه‌ریزی می کرد که تیمش در وقت قانونی برنده میدان می‌شد. به هر حال پرسپولیس در دو جام دیگر باید رقابت کند و نباید بگذارد چنین دیدارهایی برایش دردسرساز شود. این بازی برای استقلال مهم‌تر بود زیرا دست آن‌ها فقط به همین جام حذفی می‌رسد و در جام‌های دیگر پرسپولیس مدعی‌تر است. در ۲۰ دقیقه پایانی بازی خوبی را شاهد بودیم و کمی بدشانسی باعث شد تا پرسپولیس برنده نشود.

کرمانی‌مقدم اضافه کرد: کاش پنالتی آخر را یک بازیکن باتجربه‌تر می‌زد.  طبیعتا گل‌محمدی در تمرینات روی پنالتی‌ها کار کرده بود اما شرایط بازی با تمرین متفاوت است. عبدی بازیکن خوبی است و در خیلی از بازی‌ها تاثیرگذار بوده اما در این دیدار می‌توانست بازیکن دیگری برای پنالتی پنجم جایگزین او شود. او و سایر بازیکنان باید این بازی را فراموش کنند و به فکر مسابقات‌ مهم‌تر بعدی باشند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    1 0
    آره کاش خودشون و ما رو خسته نمی‌کردن همون ۹۰ دیقه مث همیشه بازی می‌کردن حالایامی بردن یا ميباختن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس