اژه ای

رئیس قوه قضاییه با اشاره به جمع بندی سفر به استان ایلام، گفت: در این سفر ۱۱۷ میلیارد تومان برای اولویت های قضایی ایلام اختصاص یافته است.

به گزارش مشرق، غلامحسین محسنی اژه ای عصر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام اظهار کرد: امروز با حضور جمعی از مسئولان عالی قضایی مسائل و مشکلات استان ایلام در بخش قضایی و دیگر بخش‌های استان بررسی شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان ایلام با توجه به اینکه میزبان زوار عتبات عالیات هستند، شایسته خدمت هستند، افزود: دستگاه قضایی آماده برای کمک به حل مشکلات بخش‌های مختلف استان است.

محسنی اژه ای تصریح کرد: مسئولان عالی قضایی امروز از نزدیک مشکلات قضایی استان را بررسی و بر اساس اولویت بندی تصمیمات خوبی برای استان گرفته شده است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به جمع بندی سفر به استان ایلام، گفت: در این سفر ۱۱۷ میلیارد تومان برای اولویت‌های قضایی ایلام اختصاص یافته است.

وی گفت: این میزان اعتبار برای طرح‌های اولویت دار و برای حل مشکلات استان در حوزه قضایی اختصاص یافته است.

محسنی اژه ای با اشاره به اینکه در این سفر تصمیم گرفته شد به کمک مسئولان ارشد استان، مشکلات واحدهای تولیدی استان ایلام بررسی شود، افزود: واحدهای تولیدی مشکل دار و پروژه‌های نیمه تمام قرار است در این استان شناسایی و با کمک دولت و قوه قضاییه این طرح‌ها به سرانجام برسد.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: برای مشکلاتی که در حوزه قضایی و اجرای احکام در استان نیز وجود دارد، تصمیم گرفته شد علت عدم اجرای احکام قطعی شده اعلام شود.

وی ادامه داد: تقاضاها و درخواست‌های مردمی نیز از طریق مسئولان عالی قضایی در این سفر بررسی شده، بعضی از درخواست‌ها نیز در اولین فرصت بررسی و با مردم تماس گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس