کد خبر 1245808
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
سرنوشت فرهاد باز هم به جام حذفی گره خورد/ مجیدی برای ماندن می‌جنگد

فرهاد مجیدی یک بار دیگر برای تعیین سرنوشت و آینده اش، در دیداری حساس از جام حذفی به مصاف پرسپولیس می رود.

به گزارش مشرق، فصل گذشته و پس از حضور فرهاد مجیدی، تیم او هر چقدر که بازی های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را خوب آغاز کرد، در ادامه و در رقابت های لیگ برتر نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و فاصله اش با پرسپولیس صدرنشین بیشتر از قبل شد.

در این میان، او دو بازی سخت برابر سپاهان را با برتری پشت سر گذاشت و در بازی نیمه نهایی حریف پرسپولیس شد. در حالیکه آن روزها پرسپولیس در لیگ با اقتدار در حال کسب قهرمانی بود، اما شاگردان مجیدی با چندین بازیکن مصدوم و غایب به مصاف رقیب دیرینه خود رفته و سربلند از زمین خارج شدند.

تیم مجیدی در دربی جام حذفی بسیار خوب ظاهر شد و با وجود اینکه در دقایق پایانی دروازه اش را باز شده دید، اما در ثانیه های پایانی به بازی بازگشت و سپس در ضربات پنالتی از سد حریف خود عبور کرد و راهی دیدار فینال شد.

پیش از بازی فینال مقابل تراکتور، اختلافات مجیدی با احمد سعادتمند مدیرعامل وقت آبی پوشان، باعث حواشی بسیار بزرگی برای این تیم شد به نحوی که فرهاد قبل از بازی با تراکتور دست به استعفا زد هر چند بعدا و با وساطت وریا غفوری و مجید نامجومطلق، او به تمرینات تیمش بازگشت اما همان حواشی و اختلافات بزرگ، باعث از دست رفتن جام شد.

استقلال در نیمه نخست دیدار با تراکتور، ۳ بار دروازه اش را باز شده دید و در نیمه دوم هر چقدر تلاش کرد نتوانست به بازی برگردد. فرهاد با از دست دادن قهرمانی حذفی، صندلی مربیگری تیمش را نیز از دست داد و از جمع آبی پوشان جدا شد. در واقع دیدار جام حذفی با تراکتور تعیین کننده سرنوشت او بود که منجر به دوری چند ماهه او از استقلال شد هر چند که مجیدی پس از برکناری فکری، یکبار دیگر به نیمکت آبی پوشان بازگشت.

به هر حال، مجیدی امروز یکبار دیگر و در دیداری حساس از رقابت های جام حذفی، به مصاف رقیب دیرینه خود می رود. او بازی لیگ و جنگ بر سر قهرمانی آن مسابقات را به پرسپولیس واگذار کرده و به هیچ وجه قصد ندارد یک بازی حساس دیگر را به گل محمدی ببازد.

هواداران استقلال طی ۳ سال گذشته رنگ جام قهرمانی را ندیده اند و اکنون فرصت بسیار خوبی نصیب این تیم شده تا ضمن غلبه بر رقیب دیرینه، در جام حذفی به عنوان قهرمانی برسد. جامی که قطعا می تواند آینده مجیدی را روی نیمکت استقلال تضمین کند و او به آنچه که طی سالهای گذشته می خواست، یعنی بستن تیمی از صفر تا صد با اندیشه های خودش، نزدیک و نزدیک تر می شود.

در واقع می توان گفت سرنوشت مجیدی تا حدود زیادی باز هم به جام حذفی گره خورده است. پیروزی در این رقابت ها آن هم با غلبه بر رقیب سنتی، یک نوع ضمانت معتبر برای بقای او در لیگ بیست و یکم خواهد بود ولی شکست در این بازی و از دست رفتن جام، کار را برای مربی جوان استقلال سخت خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس