کد خبر 1245727
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
اقبالی: رفتار مجیدی حرفه‌ای نیست، گل‌محمدی عصبانیتش را کنترل کند/ دربی خوبی نمی‌شود و پر از خطا و پرخاشگری خواهد بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی که منطق دارد را نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه برسد به دربی استقلال و پرسپولیس که همیشه بدون منطق و از روی احساسات است.

به گزارش مشرق، مسعود اقبالی در رابطه با دربی ۹۶ اظهار داشت: جدا از مسائل جدول و نتایج دو تیم، این دیدار یک استثنا است و با سایر مسابقات تفاوت دارد. قطعاً بازیکنان سعی می‌کنند کامل و خوب استراحت کنند تا سلامتی خود را حفظ کرده و برای این دیدار با مشکل مواجه نشوند و همه تلاششان را دارند تا در لیست ۱۱ نفره قرا گیرند.

وی ادامه داد: تیمی که پیروز باشد، بازیکنانش از لحاظ روحی سود می‌برند و مدیر باشگاه هم نفع می‌برد. تیم برنده به دنبال تثبیت خود است. تیم بازنده هم به دنبال منافع و طلبکاری‌های طول فصل خود می‌رود.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه دربی تاکتیک ندارد و بیشتر جنبه عاطفی دارد عنوان کرد: امیدواریم بازی خوب، سالم، و با تمرکزی باشد، اما مثل بقیه دربی‌ها بعید می‌دانم اینطور باشد. دو تیم برنامه خاصی برای دربی ندارند و مثل سایر دربی‌ها این دیدار هم از این قائده مستثتی نیست. بازی که منطق دارد را نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه برسد به دربی استقلال و پرسپولیس که همیشه بدون منطق و از روی احساسات است. این بازی، دیدار خوبی نمی‌شود و پر از خطا و پرخاشگری خواهد بود. 

اقبالی در رابطه با سرمربی دو تیم گفت: رفتار مجیدی بابت پاداش دادن به بازیکنان تفکر حرفه‌ای نیست؛ سعی می‌کند بچه‌ها و تیم را حفظ کند. از آن طرف هم با وجود اینکه گل‌محمدی اکثرا آرام است، این روزها به خاطر مشکلات و بی عدالتی‌هایی که در کنار زمین وجود دارد، آستانه صبرش سر آمده و گاها عصبانی شده و برخورد درستی ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال ما بیمار است و با یک آسپرین درست نمی‌شود. به مقوله و مشکلات فوتبال کشور باید ریشه‌ای پرداخت. در واقع درمانش هیچ راهی ندارد جز اینکه مدیریت و روش تغییر کند. با این شرایط دلالی و مافیایی فوتبال نه تنها پیشرفت نمی‌کنیم بلکه پسرفت هم خواهیم کرد. با این شرایط آینده خوبی برای فوتبال نمی‌بینم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • مینا IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    10 22
    هوادران فهیم پرسپولیس و مردم ایران بدانید فغانی دشمن پرسپولیسی ها است . چرا داور دیگری که با اخلاق باشد را برای داوری نگذاشته اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امشب تبانی کرده اند با فدراسیون آبی. هواداران تحریم کنید این مسابقه از پیش تعیین شده. همگی در این دو ماه دشمن پرسپولیس شده اند. فتنه گر مجیدی ششتقلالی کیسه ای طاغوتی این دوره است.
    • ایران جوان IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      21 7
      زر نزن لنگی از ترس فرار به جلو داری، همه میدونن تیم حکومتی حال به هم زن تیم لنگه، حتی تیمهای شهرستانی هم از بی عدالتی مافیای لنگ صداشون در اومده
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      7 3
      خخخخخخ لنگیا از الان دارن باختشونو میندازن گردن داور خخخخخخ
    • علی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      4 3
      لنگی خودت به چیزی که نوشتی واقعا اعتقاد داری اصلا این حرفا به شما نمیاد شما که ۵ ساله لیگ رو آلوده کردین
    • M IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      0 0
      اره خوبم داور به نفع سرورت تاج بود .پومادبدم
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    4 3
    شاه فرهاد کبیر خیلیا رو اتیش زده
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    2 0
    یحیی چون وزیر و چند تا عوضی مثل خودت ازش حمایت میکنید آرومه اما مجیدی بدبخت یه تنه زجر همه چی رو باید تنهایی به جان بخره
  • محسن IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    3 0
    پاداش دادن مجیدی به بازیکنان، خیلی ها رو سوزونده و با وقاحت میگن این نکته منفیه...حالا اگر یحیی پاداش میداد میشد اسطوره اخلاق هرچند با خاموش کردن دوربین تلویزیون و هل دادن داور هم سلطان اخلاق و غیرت شده
  • محسن IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    پاداش دادن مجیدی به بازیکنان، خیلی ها رو سوزونده و با وقاحت میگن این نکته منفیه...حالا اگر یحیی پاداش میداد میشد اسطوره اخلاق هرچند با خاموش کردن دوربین تلویزیون و هل دادن داور هم سلطان اخلاق و غیرت شده
  • هوشمند IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    2 0
    جناب آقای اقبالی، رفتار مدیران استقلال بنظرتون حتما خیلی حرفه ایه، رفتار آقای مجیدی دلیه که شما با این نوع رفتارها غریبه اید
  • امیر IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 2
    من چهل ساله استقلالی هستم اما ابنکه میگویند تیم پزسپولیس حکومتی هیت مخالفم درسته که چن تا وزیر هوادارش هستند تما این ربطی به نظام نداره. طیف غربگرا و اونور آبی نام نظام را حکومت مینامد. کل کل داریم اما بموقعش همه یک تیم هستیم ودهان یاوه گویام تفرقه افکن اجنبی پرست ها را خرد میکنیم.
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    1 0
    بسیار منطقی گفتین آقای اقبالی
  • نیلو IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 0
    اقا تو انگار تو فوتبال ایران نیستی ! رفتا رمجیدی بیسار غیرتی و عشق استقلالی هست ‌ .شما لطفا نظر نده راجب استقلال و مجیدی .
  • سعید IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 0
    ای بابا این لنگیا اصلا منطق ندارن حرف حساب حالیشون نیست، میگیم چند ساله تیم استقلال رو نابود کردن میگن بهانه نیارین میگیم هر سال بازیکنای خوب و مدیریت و هیئت مدیره در حال جابجایی هستن میگن بهانه نیارین، میگیم از همه طرف برای استقلال مشکل درست می‌کنند در عوض پرسپولیس حمایت میشه میگن نه شما توهم دارین آخرین کاری که کردن بچه بازی بود نزاشتن استقلال هیچ پرچمی تو ورزشگاه پهن کنه بابا دربی هم که باشه 10 درصد جایگاه که حق استقلال بوده همونم نزاشتن، مجری های صدا و سیما که دیگه شاهکارن، هر چی دلشون میخواد برای استقلال میگن اما دو تا مجری استقلالی رو اخراج کردن قبول کنید شاید تو این چندسال به ناعدالتی جام گرفتید ولی به منفورترین تیم تبدیل شدین بازی ناجوانمردانه رو شما راه انداختین ولی به زودی جواب این ظلم ها رو خواهید دید به زودی
  • ایمان IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 0
    جک نگو عمو اسمتو گزاشتی کارشناس
  • 4 IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 0
    جای این که دست مجیدی رو بگیرید سنگ هم پندارید جلوی پاش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس