کد خبر 1245654
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

به گزارش مشرق سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس در توئیتی نوشت: رئیس جمهور محترم دوباره مدعی شدند اگر مصوبه آذرماه مجلس نبود، اسفندماه همه تحریم ها لغو میشد.

آقای روحانی! ۳ماه پیشکش، شما ۸سال وعده لغو تحریمها را دادید اما تحریمها نه لغو که اضافه شد.

ضمناً عناصر موثر دولت خودتان معتقدند اگر مصوبه مجلس نبود آمریکا اصلا به میز مذاکره برنمی گشت.

پاسخ سخنگوی هیات رئیسه مجلس به ادعای روحانی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    5 0
    عادت این دولت اینه که ناکامی های خودش که از بی تدبیریهای خودش سرچشمه میگیرد را به گردن دیگران انداخته و همچنان می اندازد / کانه همه مقصرند جز این دولت ، همه بدند و فقط این دولت خوبه !! ؛)) / این دولت تقصیر ها را به گردن نظام و محلس و موشک هواکردن سپاه و باد و باران و ابر و مه و خورشید و فلک انداخته و هنوز هم به گردن این و ان می اندازد / کی این دولت مسئولیت بی تدبیری هاش رو به گردن گرفته که حالا بخواد بگردن بگیره و بپذیرد / همه تو این مملکت نعوذ بالله دروغ میگن و فقط این دولت داره راست میگه !! / این دولت غربگرا و غربگدا را زودتر از این مردم باید اخراج میکردند و ای کاش مصلحت اندیشی ها ادامه پیدا نکند و زودتر از این به این دولت پایان داده شود یا جلوی بی تدبیری و خسارت جدید او در مدت باقیمانده به هر قیمتی باید گرفته شود
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    11 0
    تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران یکی از بهترین قانون هایی بود که مجلس محترم تصویب کرد و لازم است به طور کامل اجرا شود. این صحبت دیروز آقای روحانی توهین به ملت و نمایندگان انقلابی آن ها و غیر قابل تحمل است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس