ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس شیراز توسط افراد ناشناس - کراپ‌شده

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس شیراز توسط سه فرد ناشناس خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدجواد مرادیان در این زمینه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۰ دقیقه بامداد امروز پیرو تصادف یک موتورسیکلت با یک خودرو در کمربندی کوزه گری و اعلام دو مصدوم بیهوش به مرکز ١١۵ اورژانس، بلافاصله پس از آن تکنسین‌های اورژانس با دو دستگاه آمبولانس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: متاسفانه با رسیدن آمبولانس به محل حادثه، ناگهان تکنسین‌ها مورد حمله سه فرد ناشناس قرار گرفتند و آمبولانس اورژانس نیز خسارت جدی وارد شد.

مرادیان اظهار داشت: با هماهنگی نیروی انتظامی و حراست بیمارستان شهید بهشتی مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

او با اشاره به اینکه با این حمله صدمات زیادی به شیشه‌های اطراف و بدنه آمبولانس وارد کردند، ادامه داد: مراتب پس از رسیدن پلیس صورت‌جلسه شد و موضوع برای برخورد قانونی و اطلاع به مقامات قضایی، در حال پیگیری است.

رئیس اورژانس استان فارس با بیان اینکه تکنسین اورژانس از ناحیه زانو و شانه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت، گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی از بیمارستان ترخیص شدند و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از مهاجمان ناشناس است.

مرادیان یادآور شد که زمان رسیدن آمبولانس به محل حادثه ساعت ۲:۴۷ دقیقه بوده است و این دسته حوادث باعث اختلال در امر حیاتی امدادی رسانی و تاخیر در مأموریت‌های بعدی می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 0
    باید مسلح بشن
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 0
    ببین چقدر با بیماران بدرفتاری کرده اند که اینجوری ازشان انتقام گرفته اند ! در ایران ، بی احترامی و تحقیر در روابط بیداد می کند
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 0
    بعد ازاین باید بخاطر این آشرار کثافت تو امبولانس هم یه مامور مسلح،بخاطر حفظ جان این عزیزان گذاشت نا امنی توسط اشرار،وارازل واوباش زیادشده اینا حتم دارم از یه جایی دستور وسارماندهی شده اند..شایدم دشمن خارج چون سلاح گرم کلاشینکف هم زیاد دست این فاسدین دیده میشه/
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 0
    حیوان با ناجی خودش چنین میکنه؟
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    هرکس میخواد به عمد ایجاد ناامنی کنه انشاءالله خوار و رسوا بشه. چند وقته همش از این خبرها میاد. چرا باید ماموران بیگناه اورژانس مورد حمله قرار بگیرن آخه. کاش دوربینهای سطح شهر بیشتر بشه
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    مملکت که هیچ دفاعی از کادر سلامت نمیکنه . متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس