کد خبر 1245471
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
انتخابات

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به افزایش ۸ درصدی مشارکت شهروندان استان تهران در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: هیچ صندوق رای در استان ابطال نشده است.

به گزارش مشرق، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در جلسه تقدیر از بخشداران و معاونان سیاسی فرمانداری‌های استان تهران اظهار کرد: برای نخستین بار به لطف استاندار تهران جلسه تقدیر از عوامل اجرایی انتخابات برگزار شده که جای تشکر دارد.

وی گفت: با همفکری و هماهنگی در انتخابات ۱۴۰۰ یک صندوق رأی در انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره‌ای مجلس و میاندوره‌ای خبرگان باطل نشد و شکایت مستند، منطقی و اثرگذار در رأی نامزدها نداشتیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: برگزاری چهار انتخابات با ۷ هزار شعبه اخذ رأی شرایط خاصی می‌طلبید که خوشبختانه انتخابات به شکل مطلوب و طبق قانون برگزار شد؛ در مورد برخی موارد مطرح شده در انتخابات شوراهای شهر نیز اقدامات لازم پیگیری می‌شود و قانون صراحت دارد.

حسن بیگی سپس با بیان اینکه آسیب شناسی انتخابات انجام شده است، بیان کرد: ستاد انتخابات استان ۳۰ جلسه با ۲۷۹ مصوبه و در شهرستان‌ها نیز ۶۳۵ جلسه با ۳ هزار و ۶۸۸ مصوبه داشته است؛ همچنین ارسال اخبار به شکل منظم انجام شده و ۱۳۰ هزار و ۱۸۵ خبر از فرمانداری‌ها به سامانه خبر ارسال و به وزارت کشور ارسال شد.

وی همچنین با اشاره به هدف گذاری جهت ارتقا رتبه استان تهران از رتبه چهارم به رتبه اول بیان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت مردم ۸ درصد نسبت به انتخابات سال ۹۸ افزایش یافته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • peiman FR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 4
    بس کنید تورو خدا
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 1
    انتخابات مجلس همیشه مشارکت کمتری نسبت به ریاست جمهوری دارد. شما باید انتخابات 1400 را با 1396 مقایسه کنید.
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 0
    تهرانیها حق دارند کهحیا کنند با حمایتی که در انتخاباتهای قبلی کردندومشتی خرابکار سر کاراوردند وطلبکار هم شدند وتو خیابان رقص وپایکوبی هم برای هنرشان خرج کردند باید خجالت بکشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس