کد خبر 1245176
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
معادن

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، دستور توقف در اعلام نتایج مزایده معادن را صادر کرد.

به گزارش مشرق، مزایده ۶ هزار محدوده و معدن غیر فعال کشور که با دستور وزارت صمت در اردیبهشت ماه امسال اعلام و طی مراسمی از آن رونمایی شده بود، با دستور اسداله کشاورز معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت مراحل واگذاری و اعلام نتایج آن ممنوع اعلام شد.

لازم به ذکر است که علیرضا رزم‌حسینی وزیر صمت چندی پیش در آیین رونمایی از طرح آزادسازی شش‌هزار محدوده و معدن غیرفعال کشور (آغاز اجرای بزرگترین مزایده ملی کشور)، اعلام کرده بود: واگذاری معادن حبس شده از طریق مزایده عمومی به افراد دارای اهلیت و صلاحیت، جهش صنعتی و معدنی در کشور به وجود خواهد آورد.

متن نامه معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت به روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان و جنوب استان کرمان به این شرح است:

با سلام و احترام

به پیوست نامه شماره ۹۰۰/۲۹۰۳۹/۱۴۰۰/۱۴۰ مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۵ معاون محترم قضایی دادستان کل کشور ارسال می گردد. مقتضی است نظر به برگزاری مزایده عمومی محدوده ها و معادن، ضمن توقف مراحل واگذاری در هر مرحله و سطوح از اعلام نتایج پرهیز نمائید.

دستور توقف در اعلام نتایج مزایده معادن

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ولی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 1
    معادن را بجای اینکه بدهید درقالب شرکت های تعاونی به جوانانی که مهندسی معدن خوندن حالادرهررشته ای واگذارمیکنید به یه عده سرمایه دار مفت خورورانت بازجوونای بیکار تاکی باید چوب بی تدبیری های شماروبخورن مهندسای جوان باید برن کارکری کنن اونوقت اون یارو که سرش از ..... درنمیاد دو کلاس سوادداره فقط صرف اینکه پولداره باید براوناحکومت کنه بترسین بترسین بترسین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس