روسیه

وزیر دفاع روسیه می‌گوید شناورهای نظامی چند کشور از جمله ایران در رژه بزرگ دریایی این کشور به تاریخ سوم مرداد (بیست‌وپنجم جولای) شرکت می‌کنند.

به گزارش مشرق، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه امروز (سه‌شنبه) از حضور کشتی‌های نظامی ایران در رژه بزرگ نیروی دریایی این کشور خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، شویگو طی نشستی درباره رژه دریایی بزرگ روسیه در تاریخ ۲۵ جولای گفت، این رژه شامل تمام نیروهای حاضر در ناوگان‌های دریایی ارتش این کشور، قایق‌های نیروهای امنیت مرزی، کشتی‌های ترابری و هواپیماهای ویژه نیروی دریایی این کشور می‌شود.

بر این اساس، وی همچنین توضیح داد که ۵۴ کشتی جنگی و ناوچه‌ از جمله شناورهای کشورهای مختلف شامل ایران، هند و پاکستان به‌زودی وارد آب‌های «سن پترزبورگ» می‌شوند.

طبق گفته وزیر دفاع روسیه، بیش از ۴۰۰ خدمه نظامی و ۴۸ فروند هواپیما و بالگرد نظامی نیز در این رژه دریایی که «بزرگترین و باشکوه‌ترین» در نوع خود خواهد بود، شرکت می‌کنند.

به نوشته اسپوتنیک، این رژه دریایی که به مناسبت سیصدوبیست‌وپنجمین سالگرد تأسیس نیروی دریایی روسیه برگزار می‌شود، در تاریخ سوم مرداد و در آب‌های سن‌پترزبورگ انجام می‌شود. هفته قبل نیز جلسه تمرینی بخش اصلی این رژه دریایی در آب‌های آزاد خلیج فنلاند برگزار گردید.

پیش از این نیز نیروهای دریایی سه کشور ایران، روسیه و چین در تاریخ بیست‌وهفتم بهمن سال گذشته رزمایش دریایی بزرگی را در بخش‌های شمالی اقیانوس هند انجام دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    22 0
    مرسی، ایول حال کردم!!!
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    1 0
    در کتاب مکاشفات یوحنا نیروی دریایی که از شهرهای ماشک(مسکو) و توپلسک (بندر نظامی روسیه)به بیت المقدس وارد می شوند قسمتی از سپاه شیطان هستند
  • ایرانی GB ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    الان زنیکه علینژاد و ناصادق زشت کلام و دار و دسته هاشون شروع میکنند به تعبیر و تفسیر و اظهار فضل که ای داد بیداد : ایران شده مستعمره روسیه و استقلال ما دود شد رفت هوا و الا و بلا و...و....و شروع میکنند به داد و هوار و جیغ کشیدن و نعره زدن ! یک مشت مهوش مزاج هم شروع میکنند به هشتک زدن که چه جوری روسیه بر ایران تسلط پیدا کرده !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس