کد خبر 1244943
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
واکنش سپاهان به شایعه جدایی چند بازیکن

باشگاه سپاهان نسبت به جدایی چند بازیکن از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی چند بازیکن از سپاهان مطرح شد که این شایعات با عقد قرارداد بین پیام نیازمند و باشگاه پورتیموننزه پرتغال بیشتر شد. 

علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در این خصوص گفت: تمامی بازیکنان تا پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی فوتبال با باشگاه سپاهان قرارداد دارند. ضمن اینکه از ماه‌ها قبل برای تمدید قرارداد بازیکنان، مذاکرات با آن‌ها آغاز شده و هیچ بازیکنی تا قبل از اتمام رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی جدا نخواهد شد.

ناظری تصریح کرد: باشگاه سپاهان خواسته‌های خود برای بودجه امسال را چهار ماه پیش به مبادی ذیربط و مجمع باشگاه تحویل داده و در مسیر تمدید قرارداد با بازیکنان است. البته در مواردی که بازیکنان پیشنهاد از لیگ‌های خارجی دارند موضوع متفاوت بوده و بازیکنانی که قرارداد آن‌ها در حال اتمام است باید در خصوص انتقالشان به لیگ‌های خارجی تصمیم‌گیری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    1 2
    تاسف برای وزارت صنعت این کشور که از برآورده کردن کمترین نیازمندی های کارگران و صنعتگران این بخش عاجز است اما چنین بودجه های نجومی و بی حساب کتابی برای ورزش حرفه ای این باشگاه خاص تامین میکند و باعث نابسامانی مالی در کلیت فوتبال و ورزش حرفه ای کشور میشود
  • حسین IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    نباید تآسف خورد آقای رنگی(آبی یا قرمز) ورزش فوتبال در ایران یا دولتی است مثل استقلال و پرسپولیس یا صنعتی. با این حساب از بیت المال مردم به حساب سرخابی های پایتخت ریخته می شه. باشگاه خصوصی دوام نداره
  • حمید IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    فوتبال تهران ناپاک است هم قرمز هم آبی. تبانی می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس