کد خبر 1244715
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۴

به گزارش مشرق کانال تلگرامی سورنا بخشی از جنایات حافظان صلح علیه بشریت را در طرحی منتشر کرد.

برخی از جنایات حافظان صلح علیه بشریت!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 5
    از جنايات روسيه و چين هم اطلاعاتي بديد بد نيست ها!!
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      خب اونا هنوز مثل اینا حافظ صلح نشدن . وقتی به این درجه خاص رسیدن که استعمار جهانی و حافظ صلح لقب بگیرن ، موضوع بحث و مقایسه با این جانی ها قرار میگیرن .
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      3 0
      اونها در مقابل این لیست مثل نقطه میمونه که ارزش اطلاع رسانی نداره!! در ضمن هروقت چین و روسیه صد تا کانال ماهواره ای درست کردن تا بزنن تو سر ما، قصد تعویض حکومت مارو داشتن، 40 سال تحریممون کردن، سردارها و دانشمندانمونو ترور کردن، هواپیمای مسافربری مارو از روی عمد زدن و...... من خودم میام اینجا لیست جنایات اونها رو هم میگم. تا اون موقع اینها رو خوب مطالعه کن که بفهمی بی بی سی و وی او ای و اینهایی که از صبح تاشب تماشا میکنی صاحابش اینان !!!
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      اولاً جنایتهای دیگران چیزی از جنایتهای امریکا کم نمیکنه؛ دوماً روسیه و چین ادعای دمکراسی، حقوق بشر، آزادی بیان، گسترش صلح جهانی و.... نداشتند و ندارند.
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    برای صربستان اصلاحیه لازم است: در جنگهای بوسنی و هرزگوین 200هزار مسلمان به شهادت رسیدند. 8000 نفر فقط مروبط به قتل عام 3 روزه در شهر سربرنیتسا است که آنهم پاسداران صلح هلندی!!! باعث و بانی آن شدند
    • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 0
      با دلگرمی صلح بانان هلندی سازمان ملل، مردم در کارخانه باطری سازی شهر سربرنیتسا بعنوان پناهگاه جمع شدند ولی هلندی ها به مردم مسلمان جمع شده در پناهگاه خیانت کردند و آنها را به نظامیان صرب تحویل دادند. مرد ها در جنگل های اطراف اعدام و به زنان در اردوگاه اسرا به دفعات تجاوز شد. وقتی فیلسوفان غربی برای تعریف انسان (که منظورشان اروپایی هاست، چون غیر اروپایی ها را اصلا انسان به حساب نمی آورند) از جمله ی: "انسان حیوانی است سخنگو یا انسان حیوانی است متفکر یا ابزار ساز" استفاده میکنند. دقیقا اشاره به همین رفتارهای حیوانی اروپایی ها در گذشته و حال و آینده دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس