کد خبر 1244698
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی با اشاره به انتشار فیلمی از قمه کشیدن دختری نوجوان نوشت: همون تفکری که با اسلحه زنش رو، کشت دست این دختر قمه داده.

چه تفکری دست هلیا قمه داد؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    14 0
    البته تا امثال هومن سیدی و مهدویان دارن سریال سازی میکنند هلیاها بایدم قمه کشی کنن و ایلی حمله کنن
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    11 1
    و متأسفانه این تفکر نفوذی باعث اشغال فضای مجازی کشور بدست دشمن هم شده
    • شین شامالا IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 2
      این تفکر که ما داریم همه اش از دشمن فرضی شکست میخوریم هم نیاز به بستری شدن در بیمارستان داره.
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    9 1
    آدمها تو شرایط الان جامعه بیشتر از اینکه تو محیط خانواده تربیت بشن از اینستاگرام تاثیر میگیرن .تو اینستاگرام هم اون چیزی که برای زنها تبلیغ میشه بیشتر بر جنبه های عروسکی زن تاکید میشه نه جنبه های سازنده زن.به هر حال تو دنیای الان رسانه ای حرف اول رو اینستاگرام میزنه وآمریکاییها دست بالا رو تو اون دارند.
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    6 1
    دوستان مشرق نیوز. میگم حالا کمی ما هم تامل کنیم . شاید واقعا دختر بدی نباشه و باید تلنگری بخوره و اگاه بشه و بعد ببینیم خیلی هم بچه خوبیست. با توجه به سن پایینش احتمال قوی خیلی جای تغییر داره. امیدوارم رسیدگی بشه به این مسئله . چون تنها هلیا نیست. مثل این دختر خانم داره زیاد میشه که در دنیای خیالات خودشون سیر می کنند و متاسفانه تصویری وارونه از ارزش دارن. هم تو بین دخترها و هم تو بین پسرها این مدل رفتارهای ناهنجار داره زیاد میشه.
    • امیر IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      0 0
      اگه پسر هم بود همین حرف رو میزدی و این جور ازش دفاع میکردی یا چون دختره شدی وکیل مدافعش؟
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    3 1
    اشکال نداره فعلا که همه چی ارومه
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    2 0
    جالبه که این هلیا خانوم،هر چی هم عکس تو اینستاگرام گذاشته، همه رو از دیروز تا حالا گذاشته. امیدوارم برخورد جدی باهاش بشه.
  • تندیس IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 0
    پرسیده اید چه تفکری دست هلیا قمه داد ؟ بنظر من همان تفکری که نام اورا هلیا نامید همان تفکر موجب قمه بدست شدنش شد .
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 1
      هلیا که در ایران زندگی می کند درمدارس آموزش وپرورش تحت نظر ولایت فقیه درس خوانده حالا که قمه کشی کرد تربیت شده غرب است چون اینستاگرام وجود دارد؟ دقیقا هدفتان از جلوگیری از تصویب 2020 چه بود؟ می ترسیدید فرهنگ ناب اسلامی مورد هجمه قرار گیرد؟ فرهنگی که بدون تصویب 20 20 هم در سرزمین خودش توان دفاع از خودش راندارد می خواهد حافظ فرهنگ واخلاقیات جامعه باشد؟ درکلاسی اگر درصد بالایی رفوزه شدند تقصیر همه است بجز معلم؟ معلمی که چوب دستش نباشد کشی خطش را نمی خواند تقصیر شاگردان است وهیچ ربطی به سواد وکفایت معلم ندارد؟ مرد حسابی نمی روی خودت را ارزیابی کنی که کلاس درست چه زهرماری بوده که همه اینستا را بر کلاس توترجیح می دهند؟
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    به تقلید از کلیپ های مستند نما در خارج احتمال دارد کل فیلم ساختگی باشد. قمه انقدر سنگین است که بدون غلاف و کمربند از داخل شلوار لیز میخورد . در درگیری چکونه نوکش به داخل بدن نرفته یا شلوار را سوراخ نکرده ؟ مگر علم غیب داشته درگیری میشود از قبل آن را با خود همراه آورده ؟ اطرافیانش متوجه دسته قمه نشدند ؟ دختری که سرش به لبه جدول میخورد در حالت واقعی باید بیهوش شود نه اینکه مثل فنر از جا بپرد ! صدای عده ای پسر می آید . آنها چکاره اند؟ چرا در دعوا مداخله نمیکنند و فقط هوو کشیده و فیلم میگیرند ؟ اگر محصل باشند از طریق مدرسه شان میتوان پی به سابقه شان برد. یک روانپزشک بهتر میتواند در این باره نظر دهد و یک پزشک میزان دخالت هورمونهای جنسی درون ریز را. همینها هستند که در یک موقعیت شورش اگر بمیرند شهید راه آزادی وانمود میشوند ! استعداد درگیری در ورزشهای رزمی دارند و بعد معروفیت پناهنده میشوند ! وقتی خرمدین انگونه سلاخی شد دیگر چه جای تعجب از چند دختر علاف در پارک ؟ متاسفانه سگبازی و سیگار و شیشه کشیدن دختران شده مظهر اعتراض انقلابی که جرثومه های فساد و عقده ای چون معصی لجن نژاد شبانه روز در آن دمیده و از این راه کاسبی میکنند. رئیس جمهور هم جمعه و شش روز دیگر خواب است و قرار نیست حالا حالا ها بیدار شود. صدا نکنید لا لا ... لا لا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس