یمن نمایه

وزیر دفاع یمن گفت که مدیریت جنگ تاریخی و سرنوشت‌ساز علیه این کشور، دیگر در دست متجاوزان نیست، بلکه فرماندهان و رهبران انقلابی یمن، دست برتر را دارند.

به گزارش مشرق، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن تأکید کرد که نیروهای این کشور راهبرد نظامی جدیدی دارند که همگام با تحولات یمن است.

بیشتر بخوانید:

اوج‌گیری اختلافات و رقابت شدید میان دو همسایه عرب

العاطفی به خبرگزاری «سبأ» گفت که یمن دارای امکانات دفاعی و هجومی در سطوح مختلف آموزشی، تسلیحاتی و تاکتیکی است.

وی تأکید کرد، مدیریت این جنگ تاریخی و سرنوشت‌ساز، دیگر در دست متجاوزان نیست، بلکه فرماندهان و رهبران انقلابی یمن، دست برتر را دارند.

وزیر دفاع یمن همچنین گفت که اگر کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به زورگویی خود علیه یمن ادامه دهند، بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد.

العاطفی ادامه داد: «بار دیگر تأکید می‌کنیم که مرحله دشمنی خطرناک را پشت سر گذاشتیم و میدان می‌گوید که [ائتلاف] متجاوز هیچ راه فراری جز پذیرش شکست و خروج از یمن ندارند».

وی با بیان اینکه برای حضور خارجی، هیچ جایی در خاک و آب یمن وجود ندارد، خاطر نشان کرد، اراده ملت یمن، در هم نمی‌شکند و بخشی از اراده امت اسلام و در صدر آن، محور مقاومت است.

وزیر دفاع یمن با اشاره به اینکه کشورهای ائتلاف از صلح، صرفا استفاده رسانه‌ای می‌کنند، تأکید کرد، تداوم محاصره و تجاوز، بزرگترین تهدید برای صلح و ثبات است.

العاطفی در پایان گفت که ائتلاف متجاوز به استفاده از عناصر تروریستی روی آورده است و این مسئله، بیانگر شکست مفتضاحانه این ائتلاف است و نقش آمریکا را نیز برملا می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس