کد خبر 1243954
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
باشگاه استقلال از سرمربی پرسپولیس شکایت کرد

در پی اظهارات یحیی گل محمدی در خصوص باشگاه استقلال، این باشگاه به صورت رسمی از سرمربی پرسپولیس شکایت کرد.

به گزارش مشرق، بعد از اظهارات خلاف واقع، گستاخانه و البته بی پایه و اساس یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص مجموعه باشگاه استقلال، این باشگاه از این مربی به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرد و قطعا این مربی باید در این محاکم پاسخگو باشد.

با اینحال ذکر چند نکته در جواب سرمربی پرسپولیس خالی از لطف نیست.

۱- اعداد و ارقامی که آقای گل‌محمدی درباره تیم استقلال اعلام می‌کند، متصل به کدام مرجع و منبع است؟ اگر ایشان تنها بر روی برخی شنیده‌ها و شایعات حکم می‌کند، آیا به باشگاه استقلال هم این اجازه را می‌دهند که درباره مطالب مطرح شده در ماه‌های گذشته پیرامون ارتباط ایشان با افرادی مثل آقای «میم» و آقای «گاف»، قضاوت کند؟

۲- انتشار قراردادها مقوله‌ای مربوط به بازیکنان است و با توجه به سوابق قبلی باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال از آقای گل‌محمدی در خواست می‌کند ابتدا ایشان قرارداد شخص خودش و دستیارانش را منتشر کند. در ادامه نیز برای بی حرف و حدیث ماندن مسائل، قراردادها از سوی مراجع ذیربط منتشر شود.

۳- این هم از طنز ماجراست که سرمربی پرسپولیس و دستیارش به اندازه یک کتاب علیه استقلال صحبت می‌کنند و در نهایت هم می‌گویند برخلاف حریف تمرکز ما روی کار خودمان است!

۴- ترجیح باشگاه استقلال بر عدم وارد شدن در این مباحث بوده اما بدیهی است که این باشگاه در مقابل ایراد تهمت‌ها و استفاده از واژه‌های غیر اخلاقی همچون «هوچی گری» ساکت نبوده و قاطعانه از منافع ارکان باشگاه حمایت می‌کند.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • GE ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    7 4
    معلومه سوزش سختی در استقلال ایجاد کرده
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    5 7
    باشگاه کم ظرفیت استقلال سوراخ برود و هر کاری که میخواهد بکند
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    3 0
    طنز ماجرا اینجاست که حرفهای يحيي در جواب شما بوده مددی مديرعامل شما نیست؟ آره تمرکز کادر فنی همیشه روی تیم خودشونه و گواهشم نتایج تیمه و شما تا حالا کی دیدی يحيى با شما یا هرکسی کاری داشته باشه ولی در عوض محمود فکری مددی فنونی زاده قلعه نوعی .... چی میگفتن؟ بابت حرفاشون کدوم مدرک و ارائه کردن؟ نمی دونستم باید شکایت می‌کردیم!!!
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    4 4
    حکومتیها خیالتون راحت.. تا ۱۲ مرداد و پایان لیگ و جام حذفی مسعود هست
  • SE ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    3 3
    5 ساله علیه پرسپولیس اراجیف و دروغ منتشر میکنند حالا از برملا شدن حقیقت جوش آورده اند
  • پیروزه IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    6 4
    به پرسپولیسها بر نخوره به نظر می اید با بردهای استقلال بد طوری اذیت میشوید صحبت های اخیر مربی تان به نظر خودتان حقارت ایشان در مقابل سرورتان نبود .
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      0 0
      حقارت جون دقیقا کجای جدولین ؟ بخواهید هم نمی‌توانید باعث ناراحتی بشید
  • علیرضاطالب آبادی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    3 3
    پرسپولیس باوزیرپرسپولیسی چندتاجام گرفته حالاکه وزیرورزش به زباله دانی تاریخ میرودناراحت است.
  • سی بی1300 IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    2 0
    تاقبل دوره سلطانی فرپرسپولیس کجاجدول بود؟؟؟اصلاتواسیاتیمی به اسم پرسپولیس میشناختند؟؟؟دوستان اونموقع که پرسپولیس4تا4تامیخوردکجابودندکه برااستقلال و سپاهان کری میخونند
    • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      0 0
      تو عمرتون نتونستین ۴ تا به پرسپولیس بزنين در عوض ۶ تا ۶ تا خوردین بنظرم بپرسید و یه چی بنویسین حداقل بهتون نخندن!
    • محمد مهدی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 0
      عزیز من پرسپولیس با ۲ سال نمیشه بهترین تیم ایران و ۴ امین تیم آسیا برو یکم مطالعه کن زشته این حرفارو میزنین من تا اونجا ک میدونم شما ۶ تا ۶ تا مخورین هرکاری کنین زیر پرسپولیس هستین
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    کم سر هوادار تیمتون رو شیره بمالید پرسپولیس تو آسیا هم نتیجه میگرفت حتما دست حکومت بود ها کم چرت بگین توروخدا بجای حرف زدن و حاشیه درست کردن یکم خوب باشین شما با خودتونم مشکل دارین از بازیکنان سابقتون شکایت کردین با خودتون چند چندین ها؟؟
  • آرش IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    فکر نکنم کسی روش بشه از پدرخوانده اش شکایت کنه
  • کیسه پوشالی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    شش سال وزیر و حکومت می کنید شش سال تهمت فوتبال کثیف و تبانی می زنند کی باید شاکی باشه؟! این همه هوچی گری و شایعه و تهمت و افترا و دروغ و حایشه و تخریب رو کی باید شاکی بشه و گرنه کله کیسه با دار و ندارش باید توبیخ و جریمه بشند. جواب حق دادن شکایت داره بکنید تا شکایتدونتون در بیاد. ما قهرمانیم. ما دربی رو می بریم. ما صدریم. ما افتخارات زیاد داریم. ما رو اسیا و رنکینگ جهانی معرفی می کنه نه حضعبللت کیسه ها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس