شرکت گرنداستریم نیز یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید تجهیزات VoIP است که محصولات آن در سراسر جهان بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد و در کشور ما نیز محبوبیت بالایی دارد.

اجرای فناوری وابسته به تجهیزات است

سرویس VoIP نیز اینگونه است و هر چه تجهیزاتی که تهیه می‌کنید قوی تر باشند و کیفیت بالاتری داشته باشند، فناوری و ویژگی های آن قدرت مانور بالاتری خواهند داشت. در ادامه با فروشگاه اینترنتی پیام ماهواره همراه باشید و درباره تجهیزات ویپ و همچنین شرکت گرنداستریم و محصولات آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اگر به دنبال خرید بهترین تجهیزات با مناسب ترین قیمت و تخفیف های ویژه هستید، حتما با ما ارتباط بگیرید.

سرویس ویپ و اهمیت تجهیزات در آن

آشنایی بیشتر با تجهیزات ویپ شرکت گرنداستریم

گفتیم که تجهیزات ویپ بسیار مهم و حیاتی هستند و این تجهیزات هستند که تعیین کننده کیفیت ارتباط ما و قدرت آن هستند. شرکت گرنداستریم نیز یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید تجهیزات VoIP است که محصولات آن در سراسر جهان بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد و در کشور ما نیز محبوبیت بالایی دارد.

آشنایی بیشتر با تجهیزات ویپ شرکت گرنداستریم

شاخصه اصلی محصولات این شرکت قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن آنها است که باعث می‌شود با کمترین هزینه نیز سرویس ویپ خود را راه اندازی کنید. در ضمن از ویژگی های آنها می‌توان به کیفیت عالی صدا و تعامل گسترده با ارائه دهندگان خدمات ویپ و سرویس های مبتنی بر SIP اشاره کرد.

کاری که این شرکت می‌کند این است که قابلیت های پیشرفته را در یک بسته مقرون به صرفه ارائه می‌دهد به گونه ای که سری BudgeTone برای کسب و کارهای کوچک و سرویس ویپ خانگی ارائه شده اند.

از دیگر ویژگی های برجسته تلفن voip گرنداستریم می‌توان به PoE یا Power over Ethernet، open standard، حساب های SIP و QoS، Real-time web applications، همگام سازی خودکار مخاطبین و بسیاری ویژگی های دیگر اشاره کرد.

در ادامه دو نمونه از تلفن های ویپ که از محصولات شرکت های گرند استریم می‌باشد را معرفی خواهیم کرد. اگر به دنبال خرید بهترین محصولات هستید، پیام ماهواره، بهترین مکان برای خرید تجهیزات ویپ است.

معرفی تلفن گرنداستریم 2601p

معرفی تلفن گرنداستریم 2601p

این تلفن به منظور برطرف کردن نیازهای افراد در محل های کاری و یا از راه دور ساخته شده است و به ابزاری برای کاهش نویز background و کنفرانس صوتی 5 طرفه به منظور آسان سازی ارتباطات کنفرانسی مجهز است. برای مطالعه ویژگی های کامل آن با ما همراه باشید.

تلفن گرنداستریم 2601p با ویژگی یکپارچه PoE طراحی شده است و از دو خط حامل و دو حساب SIP پشتیبانی می‌کند. در ضمن برای استقرار گسترده و مدیریت آسان به دو خط zero-touch provisioning نیز مجهز شده است.

قبل از بررسی ویژگی های دیگر، باید اشاره کرد که PoE ویژگی ای است که در آن برای تامین برق تجهیزات ویپ به کابل کشی جداگانه برای منبع برق نیست و جریان برق آنها از طریق اتصال به اترنت تامین می‌شود.

متد zero-touch provisioning یا ZTP نیز روشی برای تنظیم خودکار دستگاه هایی است که از ویژگی switch استفاده می‌کنند و باعث می‌شود که تیم های IT با سرعت تجهیزات مختلف را به یک شبکه متصل کنند و بخش زیادی از کار دستی را حذف کنند.

از ویژگی های دیگر می‌توان به قابلیت پشتیبانی از headsets و چند زبانه بودن اشاره کرد. این محصول همچنین استفاده و قابلیت گسترش voice endpoint را نیز ارائه می‌دهد که باعث شده است به یکی از بهترین محصولات موجود در بازار تبدیل شود.

برای اجرای ویژگی های cloud و مدیریت متمرکز، تلفن گرنداستریم 2601p از Grandstream’s Device Management System (GDMS) یا سیستم مدیریت دستگاه ها مجهز شده است که یک رابط متمرکز برای پیکربندی، مدیریت و نظارت آسان است.

با تهیه این محصول از فروشگاه اینترنتی پیام ماهواره هیچ نگرانی بابت اطلاعات خود نداشته باشید؛ این محصول برای تامین امنیت، ویژگی هایی مانند enterprise-level security، بوت امن، dual firmware images و محل ذخیره سازی رمز گذاری شده را دارد.

به عنوان توضیح، درباره ویژگی enterprise-level security نیز باید اضافه کرد که این ویژگی به معنی فرایندی است که در آن سازمان از امنیت سازمان های خود در برابر دخالت عامل یوم اطمینان کامل دارد و هدف از ویژگی dual firmware images این است که در صورت بروز خطا در سیستم عامل، سیستم عامل دیگری برای راه اندازی وجود دارد و مفهوم کلی آن همانطور که از عنوان پیداست به معنی وجود دو firmware است.

اما به عنوان جمع بندی پایانی، این محصول ویژگی های دیگری مانند دفترچه قابل بارگیری با 2000 آیتم، انتظار مکالمه، گزارش تماس تا 800 رکورد، پاسخ خودکار، موسیقی در حالت انتظار، قابلیت نصب بر روی دیوار، مصرف کم انرژی، عملکرد ثابت در شرایط آب و هوایی مختلف، نمایشگر 132*48 LCD و بسیاری از ویژگی های برتر دیگر را دارد.

تلاش ما همیشه این بوده است که با بیان ویژگی های مختلف تجهیزات ویپ شما را به سمت انتخاب بهترین تجهیزات سوق دهیم.

معرفی تلفن گرنداستریم 2602p

معرفی تلفن گرنداستریم 2602p

تلفن گرنداستریم 2602p در بسیاری از ویژگی ها مانند محصولی است که قبل تر معرفی کردیم. با این تفاوت که این محصول برخلاف نمونه قبلی برای کاربرد انبوه طراحی شده است. همانند نمونه قبلی به دو خط zero-touch provisioning مجهز است و ویژگی PoE و کنفرانس صوتی 5 طرفه برای بهره وری بیشتر را ارائه می‌دهد.

این محصول صدای full HD برای هر دو بلندگو را ارائه می‌دهد و همانند نمونه های قبلی برای امنیت بیشتر، ویژگی هایی مانند enterprise-level security، بوت امن، dual firmware images و محل ذخیره سازی رمز گذاری شده را دارد.

در ضمن ویژگی های کلیدی تلفن گرنداستریم 2602p، شامل پشتیبانی از دو خط و چهار حساب SIP، پشتیبانی شده توسط GDMS، مجهز به فناوری کاهش نویز، صفحه جلو قابل تعویض برای شخصی سازی لوگو، پشتیبانی از پورت اترنت 10 تا 100 مگابیت بر ثانیه، 8 کلید برای عملکرد های اختصاصی و بسیاری از ویژگی های برتر دیگر هستند.

در ضمن ویژگی هایی که برای 2601p و در پاراگراف آخر بیان کردیم، نیز از ویژگی های این محصول می‌باشند.

همانطور که قبل نیز اشاره شد ما تلاش می‌کنیم قبل از فروش تلفن ویپ، اطلاعات کامل را در اختیار کاربران قرار دهیم و آنها با دانش بیشتر نسبت به خرید تجهیزات ویپ اقدام کنند.


این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس