کد خبر 1243822
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

به گزارش مشرق کانال تلگرامی ایرانین گارد نوشت: چرا ارتش افغانستان ناکارآمد است؟

چرا ارتش افغانستان ناکارآمد است؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    17 2
    وقتی غربزده ها و میمون های دست نشانده ی غرب امور رو در دست بگیرن توقع داری چیزی غیر از این رخ بده؟ به کشور خودمون نگاه کنید ببینید جایی که غربزده دست دارن به کجا رسیدیم! تازه رسیدن به اینجا که ما تو ابگوشت بزباش میتونیم رقابت کنیم! غربرده اینجورین. اما اونور انقلابی و وطن پرست ماهواره پرتاب میکنه، واکسن می سازه، تو بنزین خودکفا میشه و... اینه.
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      8 2
      وقتی مسئولین افغانستان امنیت کشورشان را بدست بیگانگان می سپارند بهتر از این نمی شود!
    • KIAN96906380 IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      3 0
      میدونم حرفی که میزنم واقع‌گرایانه نیست؛ اما، ای کاش میشد ارتش افغانستان زیرنظر ارتش جمهوری اسلامی ایران آموزشش داد. بتعبیری: دستشو گرفت و از روی زمین با یک یاعلی گفتن، کمکش کنیم روی پای خودش بأیسته..
  • ناصر IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    5 2
    اشغالگران آمریکایی در این بیست سال اشغال افغانستان، تا توانستند پلیس این کشور را تقویت و تا توانستند ارتش افغانستان را تضعیف کردند؛ تا آنجا که میتوان ادعا کرد در افغانستان تقریبا ارتش وجود خارجی ندارد.
  • 987 IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    4 0
    اوضاع به این سادگی ها هم نیست به نظر می رسه ارتش افغانستان از همون اول قرار بوده از طالبان شکست بخوره مثلا به سخنرانی اخیر اشرف غنی (تبعه آمریکا) یه نگاه بندازید برای چی تو این شرایط باید هم تمامیت ارضی پاکستان رو زیر سوال ببره هم از بستن آب هیرمند حمایت کنه؟ روز به روز داستان مشکوک تر میشه ------------ "رییس‌جمهور(اشرف غنی) در سخنرانی‌اش هم‌چنین گفت که اگر طالبان برای افغانستان می‌جنگند باید تعهد کنند که خط دیورند را نمی‌پذیرند و به نوکری پایان می‌دهند: «بیایید بپرسید از طالبان، اول این‌که برای چه‌کسی می‌جنگند؟ برای افغانستان یا برای این‌که افغانستان زیر دست دیگران بیاید؟ به من اعتماد کنید که افغانستان از چهارراه به یک راه بدل نمی‌شود و به من وعده کنید که آب افغانستان را به بیگانگان نمی‌فروشید.»"
  • ناشناس IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    3 1
    باسلام دولت وارتش در این 20 سال گذشته با مجهز شدن انواع مختلف سلاح‌های خارجی وارتباط خوب حکومت افغانستان با دنیا چرا نمی تواند یک گروه تروریستی از بین ببرند
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    4 0
    یادمه اولی که امریکا واردافغانستان شده بودعده ای غربزده دادمیزدن از فردا باید بریم؟ افغانستان کارگری حالادقیقاهمونها دارن یقه جرمیدن چراایران به افغانستان کمک نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس