کد خبر 1243663
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
هاآرتص: عباس روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد

به اعتقاد یک رسانه عبری رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روزهای پایانی خود را پشت سر گذاشته و جنگ بر سر تصاحب جایگاه او در میان اطرافیانش شدت گرفته است.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی در این رابطه خبر داد، نوعی نا امیدی نسبت به عملکرد محمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان در روزهای اخیر در جامعه فلسطینی شکل گرفته است، به نحوی که اطرافیانش را بر آن داشته تا جنگ بر سر جانشینی اش را شدت ببخشند.

عاموس هارئیل تحلیل‌گر ارشد این روزنامه عبری زبان با اشاره به مرگ نزار بنات فعال سیاسی مخالف محمود عباس که توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات در کرانه باختری از پای در آمد نوشت: روز به روز بر دامنه اعتراضات و انتقادات نسبت به محمود عباس افزوده می‌شود و با مرگ نزار بنات هم دامنه این اعتراضات افزایش پیدا کرده است.

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: رهبر۸۵ ساله فلسطینی سرویس‌های امنیتی خود را برای سرکوب وحشیانه تظاهرات کنندگان فلسطینی معترض به فساد که در رام الله تجمع کرده بودند، اعزام کرد.

هاآرتص در پایان این یادداشت از این که در کنار اطرافیان ابو مازن، حماس هم شرایط آخرین روزهای محمود عباس را در قدرت رصد می کند، ابراز نگرانی کرده و به خوانندگانش خبر داد روز به روز همسویی فلسطینیان با این گروه فلسطینی افزایش پیدا می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس