حرم

فرماندهی عملیات بغداد، امروز (شنبه ۱۰ جولای) از موفقیت تأمین امنیت زائران بارگاه امام محمد جواد (ع) در پایتخت این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه عین العراق، فرماندهی بغداد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «بدین وسیله موفقیت طرح فرماندهی عملیات بغداد در خصوص تأمین امنیت زیارت بارگاه امام محمد جواد (ع) در سالروز شهادت آن امام را اعلام می‌کنیم».

این بیانیه تاکید می‌کند: «موفقیت اجرای این طرح مرهون تلاش‌های گسترده یگان‌های این فرماندهی در استقرار در مسیر راه‌ها و جاده‌های منتهی به شهر مقدس کاظمین برای تأمین امنیت کامل موکب‌های خدماتی و گروه‌ها و دسته‌های زائرین است».

بیانیه مذکور می‌افزاید: «وجه تمایز این طرح باز بودن جاده ها و مسیرها و تردد گسترده در آنهاست، به گونه‌ای که به جز راههای نزدیک و منتهی به بارگاه مقدس، تردد در مابقی مسیرها و جاده برای زائرین به راحتی امکان پذیر بود».

 در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «به همین مناسبت فرماندهی عملیات بغداد از نیروهای امنیتی اجرا کننده این طرح و همچنین شهروندان و صاحبان موکب‌ها و زائرین به خاطر همکاری با نیروهای امنیتی و رعایت دستورالعمل‌های زیارت و همچنین تمام وزارتخانه‌ها و مؤسسات و نهادهای ذیربط و رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای تقدیر و تشکر می‌کند».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس