کد خبر 1243535
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
محرم

جامعه ایمانی مشعر، شعار مشترک هیأ‌ت‌های مذهبی در ماه محرم ۱۴۰۰ را انتخاب کرد.

به گزارش مشرق، جامعه ایمانی مشعر، بنابر فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه شعارها هدف و راه را به انسان نشان داده و مانند علامت‌های مشخص‌کننده مسیر سعادت برای انسان عمل می‌کنند، شعار مشترک هیأ‌ت‌های مذهبی در ماه محرم ۱۴۰۰ را انتخاب کرد.

"زیر علَمت امن‌ترین جای جهان است"، شعار انتخاب‌شده از سوی معاونت راهبردی جامعه ایمانی مشعر است.

حجت الاسلام علیرضا ربانی‌منش معاون راهبردی جامعه ایمانی مشعر در این‌باره گفت که شعار، یک روش برای روشن‌شدن مسیر حرکت است و باید مفاهیم راه و مسیر حرکت در شعارها وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: با استفاده از شعار مشترک در هیئت‌های مذهبی می‌تواند در تولیدات، تبلیغات، فضاسازی، محتوای‌ هیأت و غیره جلوه‌ای از وحدت‌ و همدلی جامعه حسینی را نمایش داد.

ربانی‌منش عنوان کرد: در بحث محرم، معیارها و مفاهیمی از جمله توجه به آسیب‌های اجتماعی، خانواده و فرزندآوری، خدمات اجتماعی هیأت‌های مذهبی مدنظر قرار داشته است. در هیاهوی نابسامانی‌های اجتماعی کشور نظیر عدم ازدواج، طلاق، افسردگی و غیره نیز هیأت‌ها حقیقتاً به‌عنوان بهترین ملجأ و پناهگاه برای عموم مردم هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    0 5
    هیثت های محترم با الهام از سید الشهدا(ع) و قمر بنی هاشم اب را ، اب سازی شیرین و خدمت اب رسانی سقایی را درایران برای همه استانهای ایران را در برنامه کار تبلیغاتی خود مد نظر داشته باشند. هرکسی که دراین زمینه خلاقیت و ابتکاری بخرج میده و اب این ماده حیات بخش رو درایران برای زندگی مردم به بهترین شکل تولید میکنه رو بعنوان سقای مهربان معرفی بفرمایند. اب سازان امروز برای استان ها با تکنیک وفنون به روز "سقادارانی" هستند که شغل مقدسی برای شیعیان به انجام میرسانن.
    • طرفدار خندوانه IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      6 0
      یعنی مراسم های مختلف از نگاه شما ، خط قرمز ، محرم و صفر و مراسم های مذهبی ، یه وضع دیگه
  • RO ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    0 7
    شعار فقط مرگ بر آمریکا مرگ اسراییل مرگ بر ممافقین کفار مرررگ بر ضد ولایت فقیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس