کد خبر 12435
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۷

مدرس دانشکده علوم سياسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مرکز گفت : دو جريان حزب ‌اللهي در کشور وجود داشته است و دارد که يکي خواسته‌هاي خود را از طريق زور و ديگري با اعتراضات مدني دنبال مي کند.<BR>

به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزي خبر، حسين الله کرم در مناظره با صادق زيباکلام در دانشگاه صنعتي شريف با معرفي خود و با بيان اينکه در دو رشته علوم سياسي و مديريت استراتژيک دکتري دارد، افزود : در مبارزات سياسي قبل از انقلاب و در دفاع مقدس نيز شرکت داشته است.
وي همچنين به حضور خود درکشور بوسني و هرزگوين اشاره کرد و گفت: عليه جريان نسل‌کشي مسلمانان در اين کشور تاثيرگذار بود.
الله کرم حضور در تشکل‌هايي مثل انصار حزب‌الله و دانشجويان حزب‌الله را از ديگر فعاليت هاي خود بيان کرد.
وي با اشاره به اينکه دو جريان حزب اللهي در کشور وجود داشته اند و دارد، افزود : چهره‌هايي مثل هادي غفاري، اکبر گنجي، مخملباف که پيرو موسوي بودند گروه معتقد به استفاده از زور، در اوايل انقلاب بودند.
اين استاد دانشگاه اضافه کرد : اکبر گنجي معروف به اکبر پونز بود که روسري‌هاي بدحجابان را جلو مي‌کشيد و پونز مي‌زد و کارهايي از اين دست انجام مي داد.
الله‌کرم ادامه داد: در دهه دوم انقلاب که ما از جبهه برگشتيم، معتقد به دستيابي به خواسته‌ها از طريق اعتراضات مدني بوديم.
اين استاد دانشگاه گفت : در حال حاضر اعتقاد دارم اگر دولت فضاي لازم را براي حضور مردم در امر به معروف و نهي از منکر مهيا نکند، اين دو جريان حزب‌اللهي به اقداماتي شبيه دوره انقلاب دست خواهند زد.
وي با بيان اينکه معتقد به گروه دوم حزب الله و اعتراضات مدني براي رسيدن به خواسته هاست، افزود : هم اکنون نيز رسيدن به خواسته هاي خود را از طريق حرکت‌هاي اجتماعي و در چارچوب اعتراضات مدني مي دانم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس