کد خبر 1243494
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
همکاری وزارت صمت برای تامین بخشی از برق کشور

معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: درصورت صدور مجوز از سوی وزارت نیرو، ساخت این نیروگاه‌ها با ظرفیت ۱۰ هزار و ۵۳۶ مگا وات انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق بنا به اعلام شاتا، سعید زرندی در خصوص همکاری وزارت صمت برای تامین بخشی از برق کشور گفت: با توجه به ظرفیتی که در بخش صنایع برای اجرای این کار وجود دارد و به دنبال مذاکرات انجام شده با مسئولان وزارت نیرو در خصوص کمک بخش صنعت کشور به ارتقای تولید برق پایدار و همچنین آمادگی وزارت صمت برای سرمایه‌گذاری در حوزه نیروگاهی در قالب طرح اقتصاد مقاومتی با شرکت‌های برتر، این موضوع در نامه‌ای به معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

وزارت صمت خواب است یا تعطیل؟!

وی گفت: تأمین برق مطمئن، مستمر و پایدار صنایع انرژی‌بر و شهرک‌های صنعتی و افزایش بهره‌وری و کاهش شدت انرژی در بخش صنعت و معدن، باتوجه‌به آمادگی بنگاه‌ها برای سرمایه‌گذاری در احداث نیروگاه از اهداف این طرح است.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت با اشاره به اهمیت تعریف یک مدل اقتصادی مطلوب، بر سرمایه‌گذاری بخش صنعت در زمینه ساخت نیروگاه‌ها تاکید کرد و گفت: ۱۳ پروژه در نقاط مختلف کشور، با مشارکت و همکاری ۱۲ سرمایه گذار از بخش‌های صنایع معدنی به علاوه سازمان تعریف شده که با صدور مجوز از سوی وزارت نیرو، در مجموع حدود ۱۰ هزار ۵۳۶ مگاوات ظرفیت تولید به شبکه برق کشور اضافه خواهد شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    0 0
    چه عجب ! این وزارتخانه های جزیره ایی که گویا صد سال نوری از هم فاصله دارند بالاخره غیرتی ، همتی و اراده ایی برای نزدیکی و همیاری وهمکاری با یکدیگه نشون دادند! افتاب از کدوم طرف دراومده؟ نمی شد هشت سال با این رویه همکاری تبادل دوطرفه باهم برای خزانه دولت ثروت سازی می کردید تا کمبودبودجه ای وجود نداشته باشه؟ 42ساله داریم حسرت میخوریم و میسوزیم، شما وزارت خانه ها چرا مثل یک خانواده خواهر وبرادری یک تیم یک صدا و یک پیکره واحد به داد هم نمیرسید و مثل جزایزی شناور در اقیانوس رفتار میکنید ؟ خواهشا این بروکراسی وتشریفات دست وپاگیر وبی مصرف رو کمی کم کنید وبااستراتژی مقاومتی لطفا پیش بروید . یعنی در کار خیر استخاره لازم نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس