کد خبر 1242429
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
جهانگیری نمایه

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: درباره نیروگاه‌های برق‌آبی هم به هر حال وضعیت سدها باید مهم باشد، مخصوصاً که پیش‌بینی می شود پاییز امسال نیز وضع بارندگی خوب نباشد.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، صبح امروز (چهارشنبه ۱۶ تیرماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که نتیجه جلسات درباره خاموشی‌های اخیر چه شد؟ گفت: نتیجه بستگی به این دارد که آثار تصمیم‌گیری‌ها را ببینید؛ اگر دیدید وضع بهتر شده بدانید که تصمیمات گرفته شده است.

ببینید:

عکس/ دوره شدن جهانگیری توسط خبرنگاران

وی در پاسخ به این سؤال که چرا زودتر این تصمیمات گرفته نمی‌شود، گفت: به هر حال در زمینه برق آقای اردکانیان می‌آیند و صحبت می کنند. باید به در این زمینه به مردم توضیح داد، چرا که برق به زندگی همه مردم ارتباط دارد و مردم هم نسبت به آن حساسیت دارند. باید کامل توضیح داده شود که مسئله چیست.

جهانگیری با بیان اینکه اضافه شدن تولید برق تقریباً‌ غیرممکن است، چون تمام نیروگاه‌ها با تمام ظرفیت تولید می‌کنند، گفت: درباره نیروگاه‌های برق‌آبی هم به هر حال وضعیت سدها باید مهم باشد، مخصوصاً که پیش‌بینی می شود پاییز امسال نیز وضع بارندگی خوب نباشد. بنابراین باید نسبت به آب شرب دقت کرد که در این قسمت هم با مشکل روبرو نشویم. این‌ها از مسائلی است که دولت‌ها باید دقت داشته باشند.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: سقف حجم تولید که مشخص است، بنابراین این میزان مصرف است که افزایش می‌یابد. باید تلاش کرد تا جایی که مقدور است مصرف کاهش داده شود. مهم‌ترین کار وزارت را مدیریت کند و ببیند آن کمبود در چه قسمت‌هایی اعمال شود تا آثار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اش به حداقل برسد. 

ببینید:

فیلم/ کنایه مجری به «جمعه صبح»های دولت

جهانگیری در واکنش به انتقاد خبرنگاران از عدم پاسخگویی وزرا نسبت به مشکلات روزهای اخیر سیستان و بلوچستان و قطعی برق و عدم عذرخواهی از مردم، گفت: شخص رئیس جمهور بابت قطعی برق از مردم عذرخواهی کرد.

وی افزود: در این روزهای آخر دولت حتماً به وزرا تأکید می‌کنم تا بیایند و با خبرنگاران صحبت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    9 0
    آقا یکی اینرو زودتر از برق بکشه، دیگه تحمل قیافش غیرممکن شده، ممنون!!
  • شیردل IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    7 1
    یک مرد پیدا نمیشه همونجا بزنه تو دهن این جه...
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 1
      احتمالا نه... ولی من بودم میزدم دهنش
  • احمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    1 1
    خاضعانه از پهلوان جهانگیر تشکر می کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    1 1
    بعداز۸سال،ازکرامات شیخ ماچه عجب/پنجه راواکردوگفت ی وجب
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    2 1
    الان بله ولی 6 سال پیش باید فکر می کردی
  • محمودسلمانی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 0
    زمانی در خطبه نماز جمعه نشسته بودم، مرحوم هاشمی گفت:برق مابه ترکیه وصل شدواین کمترازجاده ابریشم نیست؛هروقت برق کم آوردیم،واردمیکنیم،زیادآمد،صادر... می دانیم پشت«خیلی ماجراها»خیانت و «همکاری»!باتروریستهایی است که فعلا جای آدم،«دکل»منفجرمیکنند.مجلس،فشار بیاوردوآنانکه هشتگ خرید واکسن میزدند، تااستقراردولت بعدواصلاح این ننگ،واردات برق رابخواهندکه گفت:افزایش تولید،محال است،امانگفت:اکسیژن ساز برق میخواهد..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس