واکنش تند مربی پرسپولیس به ادعای جدید سپاهانی‌ها/ سپاهانی‌ها به جای اینکه سراغ ما بیایند دنبال گل آفسایدشان باشند/ نگاهتان به حیاط ما نباشد!

مربی پرسپولیس گفت: سپاهانی‎ها بهتر است دنبال گلی که من شنیدم آفساید زدند باشند، نه اینکه سراغ تیم ما بیایند و نگاه‌شان به حیاط ما باشد.

به گزارش مشرق، حمید مطهری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: فوتبال امروز می‌توانست زیباتر باشد، هم گرمای هوا و هم بلندی زمین اجازه نداد بهتر کار کنیم. بیاییم کاری کنیم که فوتبال‌مان زیبا شود و تماشاگران‌مان نهایت لذت را ببرند.

وی در واکنش به اینکه نویدکیا گفته است پرسپولیس شانس قهرمانی بیشتری دارد، گفت: هر دو تیم در کورس رقابت هستند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم، هیچ موقع نگاه‌مان به حیاط همسایه نیست که ببینیم آنجا چه اتفاقی می‌افتد. ما فقط رو به جلو نگاه می‌کنیم و تمرکزمان روی کار خودمان است. بازی به بازی جلو می رویم. بچه‌ها امروز فوق‌العاده زحمت کشیدند، علیرغم اینکه یک بازی سنگین هم مقابل گل‌گهر انجام داده بودیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و از فردا خودمان را برای بازی با آلومینیوم آماده می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قضاوت کاظمی در این بازی تصریح کرد: به طور کلی داوران خوب قضاوت کردند. حالا یکسری اتفاقات هم ممکن است در میانه زمین افتاده باشد، ولی طبیعی است. ما مشکلی از داوری نداریم و به همه عزیزان و کسانی که برای برگزاری بازی زحمت کشیدند خسته نباشید می‌گوییم.

مطهری در واکنش به این موضوع که سپاهانی‌ها معتقد بودند کنعانی‌زادگان چهار کارته است گفت: من در صحبت‌هایم گفتم،‌ نگاه ما هیچ وقت به حیاط همسایه نیست، ولی متأسفانه تیم‌های دیگر در مورد تیم ما صحبت می‌کنند. خیلی صحبت دارم که در مورد تیم‌های دیگر بگویم‌، ولی اصول حرفه‌ای‌گری به من می‌گوید که به تیم خودت فکر کن،‌ شاید آنها هم حرفه‌ای گری را بیاموزند و یاد بگیرند در مورد تیم خودشان صحبت کنند.

وی ادامه داد: ما همیشه نگاه‌مان به تیم خودمان است، باشگاه این موارد را پیگیری می‌کند، هیچ اتفاق خاصی نیست. باید حواس‌شان را معطوف به اتفاقات دیدار پیکان و سپاهان کنند، دنبال گلی که من شنیدم آفساید زدند باشند، نه اینکه سراغ تیم ما بیایند و نگاه‌شان به حیاط ما باشد.


 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    5 1
    همه تیمها متوهم هستند به جز یک تیم که اول فصل میگن اینا نمخان ما قهرمان بشیم بعد با غیرت ودعای مادران بازیکنا قهرمان میشن.
  • IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    5 10
    درسته، نگاه لنگ همیشه به حیاط و تدبیر بابا مسعود هستش
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 4
      شما بهتره نگاهت به داوریهایی باشه که بنفع شما شده که کم هم نیست نمی دونم چرا کسی وجود شو نداره آمار داوری این بازیا رو در بیاره؟ هم لیگ قبل هم این لیگ ببينيم روی کی سیاه ميشه!!!
    • حسن IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 1
      دقیقا
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      اگر پیروزی با به قول شما -بابامسعود- جلو می رود چرا دوبار در فینال آسیا بوده؟!
  • حمید IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    4 5
    راس گفته داور ا برالنگیا خوب قضاوت کردن.امتیازمجانی رو به جلو
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 0
      الان منظورت کی بود؟ مگه نگ زردم داریم!!!
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    1 1
    دمت گرم حمید آقا که اینقدر باکلاسی ، راستی اینهمه زحمت میکشیم گلات بیاریم ، برخی از علما میگن به گلات خمس تعلق میگیره باید یک پنجمش رو بدیم به یه تیم نیازمند ، حالا ما موندی بدیم به شله زرد یا کیسه ؟
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    1 1
    پنج هفته پشت سرهم شما سود کردین(15 امتیاز) یک هفته سپاهان(یک امتیاز)
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      لکه ننگ ناداوری قهرمانی و آب های آلوده و فرار از تست دوپینگ فراموش نشود... تو رختکت پنهون شدن هم ....ولش کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس