کد خبر 1241797
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
بورس نمایه

شاخص کل بورس پس از رشد ۲۰هزار و ۲۸۳واحدی (۱.۶درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲۰هزار و ۲۸۳واحدی (۱.۶درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با رشد ۰.۸درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۵۵نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۶۷نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای شستا، ولکار، ومدیر، فملی، فولاد، شپنا و برکت در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای لطیف، گدنا، فتوسا، کرمان، کزغال، فرابورس و حپارسا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هزار و ۶۹۷میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۰۵میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند.

نقشه سبز بورس +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    2 1
    خدا کنه دلار هم مثل بورس کاهش پیدا کنه
  • بردیا IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    3 0
    بورس داره رشد میکنه
  • ح IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    1 1
    آقایان مسئول سهام عدالت و آقای روحانی و آقای ریٔسی بنده یک معلول از سه عضو شدید سهام عدالتمان فروختیم به دردمون بدیم دارای هیچ شغلی نیستم و اصلا نمیتونم با این معلولیت ها کار کنم از بهزیستی مربوطه پولی هم که میدن تنها پول دکتر دارو هایم کفایت نمیکند و زنم میخواهد صلاق بگیرد به خاطر نداری چرا جلوی سهام عدالت فروشندگان را باز نمیکنید با این همه گرونی خواهشمندم واریزی فروش شروع کنید زندگیم از هم میپاشه لطفا جلوی فروش باز کنید براش بد جوری نیازمندیم قرار نبود سر فقرا این بلاها بیارید مگه مسلمان نیستید؟؟؟ خونه هم ندارم گرایه نشینم به بهزیستی ۲۰ساله امروز فردا میکنه اگه طلاق بگیریم به کناهش به گردن شماست خدا جوابتون بده
  • e IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    1 2
    الان وقت خریده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس