کد خبر 1241540
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
اعمال محدودیت‌های جدید در طول المپیک/حضور تماشاگران بررسی می‌شود

کمیته برگزاری بازی‌های توکیو حضور تماشاگران در المپیک و محدودیت‌های جدید را بررسی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، شیوع ویروس کرونا باعث شد تا کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو تصمیم به ممنوعیت حضور تماشاگران خارجی در المپیک بگیرد اما آنها اعلام کردند تماشاگران داخلی با ظرفیت ۵۰ درصد ورزشگاه‌ها می‌توانند نظاره‌گر مسابقات باشند.

با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ژاپن، کمیته برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو امروز (دوشنبه) اعلام کرد نتایج قرعه‌کشی برای تعیین تخصیص بلیت‌ها با محدودیت حداکثر ۱۰ هزار هوادار طبق برنامه‌ریزی قبلی در تاریخ 6 جولای (۱۵ تیر) مشخص نمی‌شود. آنها اعلام کردند نتیجه قرعه‌کشی ۱۰ جولای (۱۹ تیر) اعلام خواهد شد.

اقدامات پیشگیری از شیوع کرونا توسط دولت ژاپن که تحت عنوان اقدامات نیمه اورژانسی ویروس کرونا شناخته می‌شود، قرار بود برای توکیو برای توکیو در تاریخ ۱۱ جولای (۲۰ تیر) برداشته شود اما روزنامه دیلی اسپورت گزارش داد که دولت ژاپن در تلاش است اقدامات را تمدید کند، به این معنی که در صورت لزوم حتی در طول بازی‌ها محدودیت‌ها حفظ می‌شوند.

کمیته برگزاری بازیهای توکیو ۸ جولای (پنجشنبه ۱۷ تیر) جلسه‌ای با کمیته بین‌المللی المپیک و دولت توکیو خواهد داشت تا تصمیمات را نهایی کند. برگزاری رویدادها در مکان‌هایی بزرگتر و عدم حضور تماشاگران داخلی نیز از مواردی است که مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

توکیو ۲۰۲۰ در بیانیه‌ای گفت: اقدامات پیشگیری از کووید ۱۹ در ابتدا قرار بود ۱۱ جولای پایان یابد اما به عنوان یک سیاست جدید برنامه‌ها برای تاریخ ۱۲ جولای به بعد به زودی اعلام می‌شود.

توکیو ۲۰۲۰ تصمیم گرفته است اعلام نتیجه قرعه‌کشی بلیت‌ها را به تأخیر بیندازد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس