کد خبر 1241506
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
دلیل قطعی برق ورزشگاه در جریان بازی هوادار و فجرسپاسی مشخص شد

ناظر دیدار هوادار و فجرسپاسی توضیحاتی درباره دلیل قطعی برق در جریان این مسابقه ارائه کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا سلیمانی درباره قطعی برق ورزشگاه غدیر در جریان دیدار شب گذشته هوادار و فجرسپاسی از هفته سی‌و دوم لیگ دسته یک، اظهار داشت: در جلسه هماهنگی قبل از بازی پیش‌بینی می‌کردیم با توجه به قطعی برق نقاط مختلف تهران در دو روز اخیر، در جریان بازی هم چنین اتفاقی بیفتد. وقتی با نماینده هیات فوتبال که در جلسه حضور داشت، صحبت کردیم وی گفت تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطعی برق در جریان دیدار هوادار و فجرسپاسی انجام شده است.

وی ادامه داد: حدود دو ساعت قبل از شروع بازی وارد ورزشگاه غدیر شدم و با وکیلی، مدیرمجموعه صحبت کردم که وی اعلام کرد نامه نگاری‌های لازم صورت گرفته و خیال‌تان از اینکه دست‌کم در جریان بازی برق ورزشگاه قطع نمی‌شود، راحت باشد. با وجود اینکه ورزشگاه‌ها باید مجهز به برق اضطراری باشند اما استادیوم غدیر چنین سیستمی نداشت.

بیشتر بخوانید:

برق ورزشگاه در بازی حساس لیگ یک رفت! +عکس

ناظر بازی هوادار و فجرسپاسی عنوان کرد: تا دقیقه ۶۵ بازی همه چیز خوب بود اما در آن لحظه برق رفت. طبق قوانین باید ۱۵ دقیقه دو تیم داخل زمین می‌ماندند اما پس از گذشت این زمان برق نیامد و به تیم‌ها گفتیم می‌توانند تا زمان اتصال برق در فضای باز بمانند یا به رختکن بروند. ۳۵ دقیقه پس از قطعی برق با تلاش‌های مسئولان ورزشگاه و یکی دو میهمانی که در مجموعه غدیر حضور داشتند، برق وصل شد. تیم‌ها هم پس از ده دقیقه گرم کردن به بازی ادامه دادند.

سلیمانی درباره ادعای علی اصغر کلانتری، سرمربی فجرسپاسی مبنی بر مجهز نبودن ورزشگاه غدیر به ژنراتور برق گفت: این موضوع جزو الزامات ورزشگاه است اما همانگونه که می‌دانید خیلی از ورزشگاه‌هایی که بازی‌های لیگ یک در آن برگزار می‌شود، مشکل نور دارند. از اول هم می‌دانستیم مجموعه غدیر که در منطقه نظامی است، ژنراتور ندارد و با توجه به صحبت‌هایی که با نماینده هیات فوتبال و مسئولان ورزشگاه داشتیم، این مسابقه را برگزار کردیم زیرا دیدارهای سه هفته پایانی لیگ یک باید همزمان برگزار شود.

وی درباره اقدام‌هایی که قرار است برای جلوگیری از تکرار این اتفاق در دیدارهای آتی انجام شود، توضیح داد: این موضوع مربوط به سازمان لیگ و تیم میزبان است و به من مربوط نمی‌شود. قطعا آنها هم تمیهداتی پیش بینی‌ خواهد کرد تا دیگر چنین ماجرایی تکرار نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس