محکومیت

یک بانوی فلسطینی ساکن بخش شرقی قدس که حدود دو سال پیش به اتهام همکاری با حزب الله دستگیر شده بود، به دو سال زندان محکوم شد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری زبان رژیم صهیونیستی با وجود انتشار اطلاعات مفصلی از رفتارهای این بانو اعتراف کردند وی فقط به دو سال زندان محکوم شده است، امری که می‌تواند بیانگر بی اساس بودن ادعاهای امنیتی یا ناتوانی در اثبات واقعی آن باشد.

یاسمین جابر که از اهالی قدس است حدود دو سال پیش به اتهام ارتباط با حزب الله لبنان، خروج غیر قانونی از مرز، ملاقات با عوامل خارجی دستگیر شده بود امروز برای تمامی این اتهام‌ها فقط به دو سال زندان محکوم شد در حالی که رسانه‌ها دلیل این حکم دادگاه را برای اتهام‌های متعدد وی اعلام نکردند.

این زن 26 ساله فلسطینی متهم بود که با عوامل خارجی و اعضای حزب الله در تماس بوده و به زعم رسانه‌های اسرائیلی به اتهام‌های خود اعتراف هم کرده است.

یکی از جالب‌ترین اتهام‌های این بانوی ساکن بخش شرقی بیت المقدس گفتگو با برخی از عوامل حزب الله از طریق فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌آپ است!

او همچنین متهم است از سوی حزب الله برای حضور در یک کنگره جوانان در لبنان که تحت عنوان کنگره بازگشت به فلسطین تدارک دیده می‌شد، دعوت شده است، امری که بیانگر فعالیت‌های فرهنگی این بانوی فلسطینی و بی پایه و اساس بودن اتهام‌های امنیتی وی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس