کد خبر 1241058
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۳

امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، ملی سرب و روی ایران و گروه صنعتی بوتان در بورس و شرکت‌های سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز و پاکدیس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۲هزار و ۳۱۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۳هزار و ۷۹۲واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۸۸۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۴۰میلیارد تومان در بیش از ۸۷۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، ملی سرب و روی ایران و گروه صنعتی بوتان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت کرمان، پارس الکتریک و صنایع شیمیایی سینا بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۱۳۶میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۳میلیارد تومان در ۶۰۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۱۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز، پاکدیس و زرین معدن آسیا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های آسیا سیر ارس، بیمه معلم و داروسازی تولید دارو بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس