شرکت پارت یدک راهسازی از معتبرترین تامین کنندگان انواع قطعات گریدر و دیگر ماشین آلات سنگین عمرانی و جاده ای در تمامی برندهای معتبر دنیا به همراه خدمات پس از فروش معتبر است، که در بین دارندگان ماشین آلات سنگین جاده ای و عمرانی طرفداران بسیار زیادی دارد. گریدر یا هموارساز از سری ماشین های سنگین و پرکاربرد در عملیات جاده ای و راهسازی است، که وظایفی از قبیل پخش کردن مواد خاکی و  مصالح در شانه سازی راه، کندن جوی و شیب سازی را با کیفیت و دقت بسیار بالا انجام می دهد و معمولا در تمامی پروژه های جاده ای نمونه های مختلف آن را در انواع  موتوردار و بدون موتور می توان مشاهده کرد. خرید قطعات گریدر اصل و باکیفیت از مهمترین خواسته های دارندگان این ماشین آلات راهسازی است، زیرا استفاده از لوازم یدکی گریدر بی کیفیت و تقلبی برای آن ها دردسر ساز بوده و به دلیل دوام پایین و خرابی بالا هزینه های تعمیر و نگهداری این ماشین آلات سنگین را چند برابر می کند.  با توجه به ورود بیش از حد قطعات چینی و تقلبی بی کیفیت در بازار لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی که به مرور به دیگر قطعات یدکی گریدر آسیب می رساند، همواره توصیه می شود قطعات گریدر اصلی را از فروشگاه معتبر بخواهید .

 لوازم یدکی گریدر کوماتسو

قیمت لوازم یدکی گریدر

قطعات گریدر در انواع مدل های موتور دار و بدون موتور تفاوت های بسیاری از نظر تکنولوژی و فناوری تولید دارند، اما امروزه انواع گریدرهای موتوردار به دلیل تک راهبره بودن و کنترل و مدیریت ساده تر جایگزین مدل های بدون موتور یا دستی آن ها شده اند، و بالطبع متقاضیان خرید لوازم یدکی گریدر دیزلی نیز سهم بیشتری از فروش را در بازارهای جهانی به خود اختصاص داده اند. قطعات گریدر در نوع لوازم اصلی و مصرفی قرار می گیرند که به مرور زمان و بر اثر ضربه، سایش و اصطکاک ممکن است آسیب ببیند و نیاز به تعویض و یا تعمیر پیدا نمایند، که در چنین شرایطی انتخاب و خرید قطعات اصلی گریدر از مجموعه های معتبر از اصلی ترین نیازهای دارندگان این ماشین آلات و پیمانکاران شرکت های راهسازی است.  قیمت قطعات اصلی و اورجینان این ماشین آلات در مقایسه با قطعات تقلبی و بی کیفیت قدری بالاست که البته در مقابل دوام آن ها و عملکردشان در جاده ها نیز بسیار بهتر و مناسب تر از دیگر قطعات گریدر است. قیمت لوازم یدکی گریدر تابع پارامترهای بیشماری است که از مهمترین آن ها می توان به میزان عرضه و تقاضای قطعات، برند سازنده، نوع قطعه، متریال مصرفی، تکنولوژی تولید، نوسانات ارز و هزینه های واردات و گمرک کالا اشاره کرد. قیمت قطعات گریدر در فروشگاه های معتبر عرضه کننده لوازم یدکی ماشین آلات سنگین به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا بسیار مناسب تر و ارزان تر از دیگر مراکز متفرقه در سطح شهر می باشد. فروشگاه پارت یدک راهسازی از معتبرترین مراکز فروش آنلاین لوازم یدکی گریدر اصل و اورجینال در برترین برندهای دنیاست که با مراجعه به آدرس الکترونیک آن و یا تماس با کارشناسان این مجموعه در بخش فروش می توان انواع قطعات مورد نیاز خود را خریداری کرده و از بابت کیفیت و اصالت کالا آسوده خاطر بود.

اجزاء مختلف گریدر

شرایط نگهداری از انواع قطعات گریدر نیز تفاوت چندانی با دیگر ماشین آلات سبک و سنگین جاده ای و صنعتی ندارد، و معمولا اپراتورهای این ماشین آلات غول پیکر جاده ای باید به صورت دوره ای نسبت به چک کردن قطعات و اجزاء مختلف گریدر اعم از قطعات اصلی و قطعات مصرفی اقدام  نمایند تا در صورت خرابی های جزئی بتوانند آن ها را با هزینه های کمتری تعمیر نمایند. شاسی و بدنه، تیغه، چرخ ها، سیستم حرکتی، کلاج و ترمز، محفظه نگهداری و کنترل سوخت، سیستم حرکتی، موتور، سیلندرها، بابکت و غیره از جمله لوازم یدکی گریدر اصل در تمامی برندهای معتبر دنیاست که نگهداری و دوام آن ها وابستگی شدیدی به جنس، اصالت کالا و شرایط نگهداری از این ماشین آلات سنگین را دارد. انتخاب و خرید قطعات گریدر اصل و با کیفیت از دیگر شروط نگهداری از این ماشین آلات است، زیرا قطعات و لوازم یدکی گریدر اصلی به خوبی با دیگر قطعات این ماشین آلات کار می کنند و به دلیل دوام و کیفیت بالا هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهند، و می توان گفت موارد فوق از اصول نگهداری و انتخاب انواع قطعات گریدر باکیفیت و بادوام در تمامی برندهای مطرح و معتبر دنیاست. توجه به بسته بندی قطعات، برند سازنده، مطابقت کامل آن ها با ماشین،  توجه به نشان هولوگرام و انتخاب یک فروشگاه معتبر و خوشنام از دیگر مواردی است که در انتخاب و خرید لوازم یدکی گریدر و دیگر ماشین آلات راهسازی باید مد نظر قرار داد، تا بعدها با مشکلات جدیدی تری مواجه نشد. شرکت پارت یدک راهسازی از مجموعه های فعال و خوشنام در زمینه فروش آنلاین قطعات گریدر با کیفیت و مناسب به همراه دیگر لوازم یدکی ماشین آلات سنگین نظیر بلدوزر، لودر، دامپتراک، غلطک، کامیون و غیره است، که کیفیت و دوام محصولات خود را همواره تضمین کرده و آن ها را با گواهینامه معتبر اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند، که این ویژگی سبب صرفه جویی در زمان و هزینه مخاطبان لوازم یدکی گریدر می شود و رضایت بیش از پیش آن ها را توانسته جلی نماید.

https://partyadakrahsazi.com/Administrator/Files/Design/BgIndex.png

نمایندگی فروش قطعات گریدر اصل

شرکت پارت یدک راهسازی از معتبرترین شعب نمایندگی فروش قطعات گریدر اصل و با کیفیت در برترین و معتبرترین برندهای دنیا نظیر  کوماتسو، کاترپیلار، هیوندای، ولوو، لیوگانگ، شانتویی، هپکو و غیره فعالیت می کند، که همواره با تضمین کیفیت محصولات خود توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید، و در شمار برترین و معتبرترین مراکز عرضه کننده لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی قرار بگیرد. لوازم یدکی این ماشین آلات سنگین شیب ساز به دلیل گرمای بالا و اصحکاک آن ها در معرض خرابی و آسیب هستند و تنها راه تهیه قطعات گریدر اصل و با کیفیت مراجعه به مراکز معتبر و فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی ماشین آلات سنگین هستند. همان طور که بارها نیز به آن اشاره شده و تمامی دارندگان ماشین آلات سبک و سنگین به خوبی به آن واقف هستند، دسترسی به قطعات اصلی و باکیفیت انواع ماشین آلات از جمله گریدر در برندهای مختلف از مهمترین و بهتر است بگوییم تنها راه تعمیر و نگهداری آنها است، و با توجه به تحریم های شرکت های بازرگانی در ورود قطعات و لوازم یدکی گریدر و دیگر ماشین آلات سنگین خرید لوازم یدکی گریدر اصل و باکیفیت قدری دشوارتر از گذشته شده است، و تعداد فروشگاه های معتبر عرضه کننده انواع قطعات گریدر اصل و باکیفیت کاهش پیدا کرده اند، که در میان آن ها مجموعه معتبر بازرگانی پارت یدک راهسازی از اعتبار و محبوبیت بالاتری برخوردار است، زیرا در زمینه ورود تمامی برندهای تجاری فعالیت دارند. سایت فروشگاهی این مرکز تمامی قطعات گریدر و دیگر ماشین آلات سنگین راهسازی را به تفکیک برند سازنده و سری ساخت ماشین آلات مشخص کرده است و به راحتی می توان نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین آن ها اقدام نمود. ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور به همراه ضمانت نامه های معتبر تضمین کیفیت و اصالت کالا از جمله تعهدات این مجموعه در قبال متقاضیان خرید قطعات گریدر اصل و با کیفیت می باشد.

https://partyadakrahsazi.com/


این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس