کد خبر 1240464
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام از رقم دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین سهام تپکو ۲۰۵ میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۶۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۱۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۵۳۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «خزر» و «سنیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو ۲۰۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «لطیف»، «آریان» و «وتوصا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۹۵میلیارد تومان (۷۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۹۶میلیارد تومان (۳۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۶۳نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف محصولات کاغذی لطیف به ۲۲.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۳۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۴۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات کاغذی» با تقاضای خرید ۱۹۵ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۳درصد از دو هزار و ۶۵۹میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۸۷۶میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۴۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۵۳۶میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام +جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس