کد خبر 1240370
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۵
یورو ۲۰۲۰| مارتینس: ناراحتم چون حق‌مان نبود که حذف شویم/ وقت حرف زدن در مورد آینده من نیست

سرمربی تیم ملی بلژیک از تلاش نافرجام شاگردانش برای صعود به مرحله نیمه نهایی تجلیل کرد و حاضر نشد درباره آینده خود در این تیم اظهارنظر کند.

به گزارش مشرق، روبرتو مارتینس پس از باخت 2 بر یک تیم ملی بلژیک برابر ایتالیا در دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، گفت: من خیلی برای بازیکنانم ناراحت هستم. آنها با توجه به تلاش‌هایی که تا این مرحله از رقابت‌ها انجام دادند و عملکردی که داشتند، حق‌شان نبود که در این مرحله حذف شوند اما امشب دو تیم بسیار خوب در زمین بازی حضور داشتند. ایتالیا در نیمه اول تیم برتر میدان بود. ما اما در برابر پرسینگ این تیم به اندازه کافی سرعت نداشتیم و گل اولی هم که دریافت کردیم، قابل پیشگیری و اجتناب بود.

سرمربی اسپانیایی شیاطین سرخ اروپا افزود: در نیمه دوم عملکرد ما با ایتالیا در یک سطح بود. من فکر نمی‌کنم که مشکل تیم‌مان نداشتن انگیزه یا طراوت بوده باشد، گواه آن هم این است که وقتی گل دوم را خوردیم با اینکه می‌توانستیم دست از تلاش بکشیم و به رختکن برویم، جنگیدیم و یکی از گل‌های خورده را جبران کردیم.

مارتینس با اشاره به وضعیت کوین دی‌بروینه که در بازی قبلی بلژیکی‌ها مصدوم شد و حضورش در مصاف با ایتالیا در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، تأکید کرد: من به کاری که بازیکنانم انجام دادند، افتخار می‌کنم. کوین دی‌بروینه 90 دقیقه با وجود مصدومیت بازی کرد.

شائبه‌هایی درباره احتمال برکناری روبرتو مارتینس از هدایت تیم ملی بلژیک وجود دارد اما او حاضر نشد در این خصوص حرفی بزند. مارتینس هنگام مواجه شدن با سؤالی درباره آینده‌اش گفت: الان وقت صحبت درباره این موضوع نیست. این تورنمنت برای ما به اندازه کافی غم انگیز تمام شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 0
    تیم بلژیک بدون آدن هازارد یه تیم کاملا معمولیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس