خانه سازی نیروی دریایی سپاه برای مردم محروم جنوب کشور+فیلم

قرارگاه جهادی نیروی دریایی سپاه به منظور رفع محرومیت مردم جنوب کشور اقدام به ساخت یک شهرک مسکونی در یکی از روستاهای منطقه کرده است.

به گزارش مشرق، سال گذشته قرارگاه محرومیت زدایی نیروی دریایی سپاه فعالیت های گسترده ای برای رفع محرومیت و مشکلات صیادان و اهالی روستاهای جنوب کشور انجام داده است.

از جمله این اقدامات ساخت یک شهرک مسکونی در روستاهای زاج و داربست بوده است. اهالی این روستاها تا پیش از این فاقد منزل مسکونی بوده و در کپر زندگی می کردند. بعد از بازدید سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه از این منطقه، معاونت مهندسی و قرارگاه جهادی نیروی دریایی سپاه ماموریت یافتند تا مقدمات ساخت یک شهرک مسکونی برای اهالی این روستا را فراهم کنند.

حالا در مدت کمتر از یک سال نیروی دریایی سپاه به وعده خود عمل کرده و با ساخت شهرک مسکونی شهید سلیمانی گام مهمی در رفع محرومیت از این منطقه  برداشته است.

در ادامه فیلم این اقدام جهادی را ببینید:

دانلود

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    2 1
    به یاری خدا یک سال بعد تحویل بریم ببینیم چه کسانی در آن ساکن هستند
    • ایرانی GB ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      0 0
      تو غصه ساکنانش رو نخور ... اونی که میسازه میدونه باید به کی تحویلش بده , ... تو بفکر نون گدایی خودت که بایستی از تل آویو و ریاض بیاد باش ! بقول آذری های ایرانی : سنه نه ؟
  • افشین IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    با این بودجه کمی که به نیروهای مسلح میدن اونم بصورت نیم بند واقعا دست همشون درد نکنه .چه در،سپاه و چه در ارتش.این فعالیتها ربطی به نیروهای مسلح نداره ولی این عزیزان در حد توان همه جا برای کمک هستند.خدا خیرتان بده و خدا فرمانده کل قوا رو حفظ کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس