کد خبر 1240112
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
موفقیت «حشد شعبی»در کشف و انهدام یک میدان مین متعلق به گروهک داعش

«اتاق عملیات سامرا» وابسته به نیروهای حشد شعبی عراق از کشف یک میدان مین برجای مانده از عناصر داعش در منطقه «ام الرحال» واقع در غرب سامرا خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، نیروهای حشد شعبی در تازه‌ترین عملیات مبارزه با تروریسم از کشف مقادیر قابل توجهی مین متعلق به تروریست‌های داعش در غرب سامرا خبر دادند.

طبق گزارش اتاق عملیات سامرای حشد شعبی، نیروهای تیپ ۳۱۳ حشد موفق شدند یک میدان مین برجای مانده از دوران سیطره عناصر گروهک تروریستی داعش بر منطقه «ام الرحال» واقع در غرب سامرا را کشف کنند.

بیشتر بخوانید:

رژه حشدالشعبی و تاثیرات آن در مقطع کنونی+ فیلم

طبق این گزارش، نیروهای ویژه و تیم خنثی سازی وابسته به حشد شعبی بلافاصله پس از کشف این میدان مین دست به کار شده و مین‌ها را خنثی سازی و منهدم کردند.

گفتنی است که چند روز پیش ارتش ایالات متحده آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم پایگاه حشد شعبی را در نزدیکی مرز عراق با سوریه هدف قرار داد. این در حالی است که نیروهای مردمی عراق (موسوم به حشد شعبی) طی سال‌های گذشته در روند مبارزه با تروریست‌های داعش و پاکسازی شهرهای مهم عراق از لوث تروریست‌ها نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

حمله اخیر ارتش آمریکا به مواضع حشد شعبی بلافاصله با انتقاد تند و شدیداللحن مقامات دولت عراق از جمله شخص «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق همراه شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    5 0
    اگرآمریکای تروریست از منطقه خاورمیانه برود دیگر داعشی وجود نخواهد داشت و آرامش به منطقه بر خواهد گشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس