تصادف نمایه

نیروی انتظامی اعلام کرد: علت مرگ راننده (اهل دیلم) خودروی شوتی در بزرگراه تهران-قم واژگونی خودرو پس از دستور ایست پلیس بوده و تیراندازی صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، چند روزی است که خبر فوت راننده یک خودروی شوتی که اهل شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر بوده در شبکه‌های اجتماعی این استان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

در خبرهایی که از این حادثه انتشار یافته علت حادثه تیراندازی پلیس به خودرو عنوان شده که باعث واژگونی خودرو و سپس مرگ راننده شده است.

در پی این حادثه بازاریان دیلم با بستن مغازه‌های خود به سوگ این راننده نشستند و از مسئولان خواستند پیگیر ماجرا باشند.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز هشتم تیر در پیامی ضمن تسلیت این حادثه از مسئولین نیروی انتظامی خواست با خاطیان برخورد جدی کنند و زمینه جبران خسارت را فراهم سازند.

حالا پلیس بی‌احتیاطی را علت مرگ راننده خودروی شوتی عنوان کرده است.

در خبر نیروی انتظامی آمده است: ساعت ۱۷:۵۰ پنجشنبه ۳ تیر عوامل ایست و بازرسی بزرگراه تهران- قم هنگام انجام وظیفه به یک دستگاه خودروی کاپرای قاچاق بر مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند.

بنا به این گزارش، راننده خودروی یاد شده با تهاجم عمدی و کنار زدن موانع اقدام به فرار می‌کند و با حرکات مارپیچ و سبقت از سمت راست خودروها و در نهایت با دور زدن به صورت خلاف جهت از حاشیه بزرگراه قم اقدام به بازگشت می‌کند که به علت سرعت بیش از حد با یک دستگاه هیوندای برخورد می‌کند و از خودرو به بیرون پرتاب می‌شود که براثر شدت جراحات وارد آمده فوت می‌کند.

در خبر نیروی انتظامی بیان شده است: در برخی از شبکه‌های اجتماعی و نیز اظهار نظرهای غیر کارشناسی بعضی از اشخاص حقوقی، علت فوت این راننده را تیراندازی عنوان شده است که لازم به توضیح است در این حادثه هیچ گونه تیراندازی صورت نگرفته و گواهی پزشکی قانونی مبنی بر فوت راننده به علت تصادف موید این مدعا است.

نیروی انتظامی  اعلام کرده است، از خودروی یاد شده مقادیر قابل توجهی اقلام قاچاق کشف شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    13 0
    باز یک خانواده داغدار شد خدا رحمت کنه ولی خیلی از ما رعایت نمیکنیم قوانین رو . یا پلیس باشه یا دوربین وگرنه بی خیالیم
  • احمد آبشیرینی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    15 1
    خدارحمت کنه این عزیز رو وبه خانواده ایشون صبر بده. اگر کسی جاده دیلم وگناوه یا برازجون رفته باشه متوجه خطرات و سرعت سرسام اور این خودروها میشه!
  • علی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    3 12
    شوتی ها زحمتکشن
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      6 1
      ضمن این که به دنبال انجام خلاف و روزی حرام هستند برای سایر خودروها و سرنشینان شان هم خطرساز و حادثه آفرینند! بنابراین نمی توان از مرگ شان متأثر و ناراحت شد چون زنده ماند شان اغلب منجر می گردد به جرح و قتل دیگران که قربانی رفتارهای ایشان می شوند!
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    6 2
    چرا پلیس باید جواب بده هر کس خر غلطی دلش بخواد بکنه پلیس هیچ کاری نکنه شورشو در اوردید جمع کنید این مسخره بازی همینه مملکت اینجوری شده
  • امید IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    3 1
    بیکاری هر روز بدتر از روز بعد هرسال بدتر سال بعد اقتصاد ویران شده جوان بیکار
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 3
    پدر سه فرزند و بیکار ... بارش هم ظاهرا شامپو و ... بوده ... مشغول ذمه این اگر فکر دیگزی کنید
  • ایرانی IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    5 2
    واقعا شرم اوره چه رحمتی دزد و قاچاقچی بوده اگر تیر هم خورده حقشه ۷۹۲۵
  • DE ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 6
    بی احتیاطی ، قاچاق ، فرار ... همیشه مردم مقصرند و نیرو ی انتظامی برحق !
  • قاسم US ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    5 0
    شوتی ها لازم هستن . ولی بعضی شوتی ها من دیدم جو گیر هستند و واقعا ایجاد خطر میکنند تو همین گناوه دوتایی رفتن سمت یه ماشین و راننده بیچاره چپ کرد و یه خانواده کامل کشته شدند و اونا هم نایستادند . خودم سوار اتوبوس بودم تو سیستان بلوچستان راننده شوتی بی دلیل جلو اتوبوس دودزا روشن کرد و دید اتوبوس صفر شد
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 6
    همیشه مردم مقصرند.متاسفم برای مسئولان بی مسئولیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس